۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

عکسهای بازار




این چند روز کارم زیاد شده و وقت ندارم درست و حسابی وبلاگ بروز کنم فکر کنم بد نیست درباره تدریس در هنرستان چیزهایی بنویسم اما حالا حالش نیست خسته ام و باید فردا صبح بروم سر کلاس.
در این پست عکسهایی را که مریم و مرضیه از بازار گرفته اند را می گذارم امیدوارم مقبول طبع قرار گیرد.
 

 



 پی نوشت1: مشابه همین پست را می توانید در این آدرس بیابید.
http://parshkooh.persianblog.ir
پی نوشت2: می توانید عکسها را با کیفیت بهتر در این آدرس ببینید.
http://www.panoramio.com/user/5170174/tags/%D8%B1%D8%B4%D8%AA

۵ نظر:

  1. سلاااااام.خوبی؟
    خسته نباشی خانم استاد.
    وای که من عاشق این بازارای تره بار مخصوصا تو شمال کشورم.با اون بوی سیر تازه و سبزی و سیر ترشی و..........وای حسابی الان هوای بازارای خیس شمال و کرد.خوش به حالت پرشکووووووه

    پاسخحذف
  2. سلام پرشکوه عزیز
    راستش من هیچ وقت از این مدل بازارا خوشم نیومده. نمی دونم چرا حس خوبی بهم نمیده.
    یه چیزی ممکنه توش دخیل باشه.بوی ماهی یه نمور اذیتم می کنه.
    البت شور و شوق زندگی روزانه رو میشه توی این عکسا دید.

    پاسخحذف
  3. عكس هاي خوبي اند
    واقعا خوبند
    و حس بازار رو واقعابه خوبي منتقل ميكنن

    پاسخحذف
  4. الان رفتم توي سايت پارو مانيرو كه عكساتون رو گذاشتيد
    بعضي عكساتون واقعا فوق العاده زيبايند و اصول عكاسي رو هم به خوبي رعايت كرديد بعضيها مثل عكس هاي روستاي پرشكوه و مناظري كه گذاشتيد واقعا عكس هاي قابل توجهي اند لذت بردم از ديدينشون
    ممنون

    پاسخحذف
  5. گلچهره جون
    ممنون. من هم عاشق میوه و سبزی تازه اشم ولی با سیر و سیرترشیش مشکل دارم. قابل نداره تشریف بیارید در خدمت باشم.

    بی سرزمین تر از باد
    ماهی تازه یه مشکلاتی داره ولی ما دیگه به بوش عادت کردیم راستش اینجا به بد بویی تهران نیست چون تازه است.

    سامورایی
    لطف دارید. فکر نمی کنم اینقدرها خوب باشه.

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه