۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

قدر سلامتی



امروز رفتم کارخونه دیر رسیدم فورا رفتم صبحونه. صبحونه رو خوردم اومد بالا حالم بد شد نفسم در نمی اومد یه چیزی قفسه سینه ام رو فشار می داد داشتم گر می گرفتم رنگم پریده بود با حالت ناله گفتم حالم بده برام مریم اب اورد بعد من رو بردند طبقه بالا و رو تخت خوابوندند بیست دقیقه دراز کشیدم بهتر شدم اومدم پایین با اژانس برگشتم خونه کمی استراحت کردم خوب شدم ولی چند وقتی از نظر جسمی بهم ریختم اون از اون سر گیجه ها این هم از امروز. فکر می کنم باید دکترم رو عوض کنم شاید بهتر برم تهران.
فردا باید قبل از امتحان برم آزمایش بدم اشکال نداره نیم ساعت اول سر جلسه نمیرم فکر کنم براشون بهتر هم باشه.
دیروز گفتم قدر هر چیزی کی می دونه قدر سلامتی رو من می دونم. برام دعا کنید.

۱۰ نظر:

  1. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی تو پیدا کنی

    پاسخحذف
  2. از مابه شما هم سرایت کرده؟
    امیدوارم خیلی زود خوب بشی

    پاسخحذف
  3. آخی .. ایشالا که بلا دوره پرشکوه عزیز :))

    آیکون یه عالمه قلب و گل و بوس

    پاسخحذف
  4. سلام
    ببخشيد كه دير متوجه بيماري شما شدم
    و نتونستم زود تر بيام
    من چندان بنده خوبي پيش خدا نيستم
    ولي دعا ميكنم كه انشالله زود تر خوب بشيد

    و يه چيز ديگه
    هميشه بينهايت ممنون شما هستم
    كه مي اييد و براي نوشته هاي بي مقدار بنده نظر ميگذاريد
    شما واقعا دوست ( وبلاگي ) خوبي هستيد

    پاسخحذف
  5. آقا رضا
    از لطفتون ممنون من هم امیدوارم بهتر بشم خدا رو شکر امروز خوب بودم.

    پاسخحذف
  6. گلچهره جون
    مثل اینکه اینطوریه!
    من هم امیدوارم یهتر بشم.

    پاسخحذف
  7. نازی خانوم لطف داری!
    خب بلا اومده ما هم باهاش کنار اومدیم

    پاسخحذف
  8. سامورایی لطف دارید که برام دعا می کنید
    راستش این وظیفه یه خواننده است که به نوشته های که می خونه احترام بگذاره و نظرش رو بده خواهش می کنم نوشته های شما نوشته های خوبی هم هست و شما به نظرت من لطف دارید.

    پاسخحذف
  9. یعنی از 29/10/88 به این ور آزمایش ندادی؟
    من یک عدد فوضول فوق حرفه ایم واسه همین رو عکس کلی چشم گذاشتم و اسم دارو رو هم خوندم. لووکسین یا لوو تیروکسین
    به فکر تغذیه ت باش و ماهی یه بار آزمایش رو برو
    این روزا همه مریضن برات دعا میکنم
    برام دعا نکردی فاتحه بخون حداقل :))
    شاد باشی

    پاسخحذف
  10. راستش درست خوندید ولی اون آزمایش که رو هست مال نهم آذره راستش همه آزمایشهای یکسال اخیر رو نگذاشتم اونهای که دم دستم بود رو گذاشتم که یکی مال 29 دی پارسال در اومد. اسم دارو هم درسته. خیلی سعی کردم که از ازمایشها و دارو چیزی مشخص نباشه اما مثل اینکه سوتی دادم یا شما کنجکاویتون مثل من زیاده!

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه