۱۳۸۹ دی ۱۲, یکشنبه

چه کسی قدر چه چیز را می داند!


* قدر صبح را خورشید می داند.
* قدر خواب را خسته.
* قدر درس را بیسواد.
* قدر بیکاری را  آن که هر روز هفته کار دارد.
* قدر بازی را آدم بزرگ.
* قدر اشغال را گربه.
* قدر دستشویی را کسی که یک ساعت پیش مثانه اش پرشده و آلارم داده.
* قدر نمره صفر را کسی منفی بیست زده می داند.
* هر کسی قدر چیزی را می داند اما هیچ کس قدر مرگ را نمی داند.



عکس نوشت: این عکس غروبه نه طلوع! طلوع نداشتیم مشابه اش رو کار کردیم:) 
خبر نوشت: خیلی ذوق کردم همین الان که می خواستم عکس بزارم توی وبلاگ فهمیدم picasa از فیل.تر خارج شده به سلامتی رفع همه فیل.تر ها سه صلوات پیاپی!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
درخواست نوشت: می خوام توی بلاگفا و یا پرشین بلاگ شعبه بزنم کسی می دونه چطور میشه اسباکشی کرد. می خوام همه این پستها رو اونجا هم داشته باشم تا کسانی که با بخش نظرات اینجا مشکل دارند به اونجا مراجعه کنند نمی خوام اینجا رو ببندم می خوام شعبه دو باز کنم. تو بلاگفا هنوز وبلاگم رو دارم توی پرشین هم یکی جدید ساختم ولی بلد نیستم به هیچ کدومشون اسباب کشی کنم لطفا کمک کنید.

یک سال قبل در چنین روزی:
حسن وبلاگ من

۱۰ نظر:

  1. سلام و درود بر پرشكوه عزيز. خب چرا فكر كنم قدر مرگ را آن پير فرتوت ماهها دربستر بيماري افتاده مي داند كه هيچ كاري از دستش بر نمي آيد و حتي اطرافيانش نيز از زنده ماندنش بستوه آمده اند و او اينها را مي داند و زجر مي كشد و از خدا طلب مرگ مي كند!خدا كسي را به چنين سرنوشت شومي دچار نكند. قندك

    پاسخحذف
  2. بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید در این عشق چو مردید همه روح پذیرید
    بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید کز این خاک برآیید سماوات بگیرید
    بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید که این نفس چو بندست و شما اسیرید
    یکی تیشه بگیرید پی حفره زندان چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید
    بمیرید بمیرید به پیش شه زیبا بر شاه چو مردید همه شاه و شهیرید
    بمیرید بمیرید و زین ابر برآیید چو زین ابر برآیید همه بدر منیرید
    خموشید خموشید خموشی دم مرگست هم از زندگیست اینک ز خاموش نفیرید

    پاسخحذف
  3. قدر وبلاگ شما روهم فقط دوستا و آشنايانتون ميدونند.

    پاسخحذف
  4. آوای شن
    بقیه چه جوری قدر می دونند وقتی چیزی رو از دست می دهند افسوس می خورند!

    عمو قندک
    حق با شماست گاهی ادم ارزوی مرگ می کند مثل پیر های مریض. پس یکی قدر این رو می دونه حرفم رو پس گرفتم.

    ناشناس
    هر چند در این پرده اسیرید همه
    زین پرده برون روید امیرید همه
    آن آب حیات خلق را می‌گوید
    بر ساحل جوی ما بمیرید همه

    پاسخحذف
  5. ناشناس
    دوستان و آشنایان به وبلاگم لطف دارند با اینکه وبلاگم ارزشش رو نداره

    پاسخحذف
  6. شعبه داشتن خوب نیست. به نظرم اگه میری بلاگفا یا پرشین دیگه اینجارو جمع کن.نمیشه که ادم تکلیفش روشن نیست اینطوری

    پاسخحذف
  7. به نظر من به هيچ عنوان به فكر شعبه زدن توي اون محلها نباشيد
    به دليلي اينكه امنيت نداره
    گرچه شما كه همه چيز در باره خودتون گفتيد
    پيدا كردن شما نبايد چندان كار سختي باشه

    به نظرم تا زماني كه چيزي چلوي چشمت باشه و فكر ميكني هميشه داريش قدرشو نميدوني
    وقتي از دستش داديم تازه متوجه ارزش و قيمتش ميشيم

    پاسخحذف
  8. گلچهره جون
    من هم نمی خوام شعبه بزنم با اینجا خیلی راحتم ولی مشکل اینه که دوستان به من هر بار میگن نظر گذاشتن سخته راستش من خیلی راحت نظر می گذارم می خوام مشکل بقیه بر طرف بشه!

    پاسخحذف
  9. من هم به خاطر امنیت بالاتر بلاگر اومدم اینجا و دست از بلاگفا کشیدم ولی می خواستم موازی حفظش کنم که گفتم مشکل انتقال دارم.

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه