۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

مهمان ناخوانده


خیلی بد است در خانه ات را نتوانی ببندی و مجبور باشی کسی را به خانه ات راه بدهی که دوست نداری. بدتر از همه او ادعای صاحب خانه ای دارد و ابراز می کند در این خانه همه او را دوست دارند در این مواقع بغض دارد خفه ات می کند ولی نمی دانی چه کار کنی وقتی می بینی با چه خفتی خانه ات برای قدوم نامبارک کسی تزیین شده و چه تزیین مزخرفی. راستی کی میشود خانه ام مال خودم باشد و مهمان ناخوانده را به آن راه ندهم و مجبور نباشم ریخت نحسش را تحمل کنم. 
امروز از آن روزهای بد است بگذریم. راستی می شود شما به گوش مهمانم برسانید که از بوی جواربش از ریخت و قیافه اش می توانم بگذرم اما از رفتار و گفتار نشسته اش نمی توانم اگر دیدی و جرات کردید و سرتان را نشکست به او بگویید.
پی نوشت: امروز در خانه هیچ مهمانی ندارم.

۱۳ نظر:

  1. خيلي سخته . قبول دارم . مهمون ناخوانده ي دوست نداشتني و پر توقع
    روزي كه خونه مال خودت باشه و بتوني راهش ندي ، دور نيست . مطمئن باش

    پاسخحذف
  2. این عکس مال رستم آباده ما عادت کردیم به مهمان ناخواند هها

    پاسخحذف
  3. امان از دست کسی که آدم از شر زبونش در امان نباشه.

    پاسخحذف
  4. راستش من فكر ميكنم اين خانم پرشكوه از اون تيپ افرادي بايد باشه كه خيلي خيلي كم پيش بياد كه از كسي بدش بياد حالا فكرشو بكن اين بشر چه معجوني بوده كه شما اينطوري با نفرت ازش ياد ميكنيد

    پاسخحذف
  5. سلام و درود بر باشكوه عزيز.راستش از آنجا كه بنده ساده مي باشم و كودن لذا خيلي از اين ماجرا سر در نياورده و متوجه نشدم كه كجا به كجا نقل كجاست؟ شخص خاصي و بد گفتاري وارد وبلاگتان شده كه ازحضور ناخوانده اش رنجيده ايدآيا؟
    قندك

    پاسخحذف
  6. من نوشتم پر شكوه اين چاپ كرد با شكوه؟ عجب روزگاريه اين روزگار پيري ها؟ جل الخالق!ببخشيد

    پاسخحذف
  7. خداییش ادم بد شناس باشه سر صبح اول هفته همچین عجوبه ای رو بخواد تحمل کنه!!روی سیاه ناخون دراز!!ادم چاخان!!واه واه واه!!!
    فکر کنم امروز داره تشریفش رو میبره!!
    کلی خرجم دست ملت گذاشته و کلی ادم بدبخت که دلشون الکی خوشه!

    پاسخحذف
  8. من هم مثل این اقای ناشناس تگرفتم منظورت چیه؟

    پاسخحذف
  9. ای امان از این ناخوانده ها.
    منم دلم میخواد در خونه رو به روی همه ببندم. بعضی وقتها حتی به روی خودم. اما نمیشه که

    پاسخحذف
  10. خیلی حس بدیه ..

    منم برام پیش اومده و چاره ای جز تحمل نداشتم !

    پاسخحذف
  11. به خیلی چیزها باید عادت کرد
    ما در این دنیا همه مهمانیم وهیچ کس صاحب خونه نیست
    این خوب است که مهمان خودی نباشد وشاید آدم از او بدش بیاید
    ولی کسی که آدم از او خوشش می آید به اومی گوید شما صاحب خونه اید
    درضمن این خانوم ها از قدیم از مهمون بدشون می آید بخصوص اگر طرف اگه از خونواده خودش نباشه!
    مهمان حبیب خداست ( هر که می خواد باشه)

    پاسخحذف
  12. ما مهمانیم قبول مهمان هم حبیب خداست ولی نگفته اند کسی که ادعای صاحب خانه ای داره هم حبیب خداست همه مهمانها چه خودی چه نخودی خوبند فقط این یکی را قلم بگیرم معادله من درست در می آید.

    پاسخحذف
  13. سلام بر خواهر م
    تجربه چیزهای را مشخص می کند که با هیچ چیز نمی شودبدست آورد
    ولی چه بداست که همیشه باید گرانمایه ترین چیز را انسان فدای تجربه کند :
    سرمایه عمر!!

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه