۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

مشکل در بلاگر

اول نوشت: اگر مشکلی از نظر نگارشی یا املایی یا هر جوری در این پست دیدی من رو ببخشید چون از جی میلم ارسالش کردم و قدرت تصحیحش رو ندارم.

دوستان امروز امکان دسترسی به بلاگر را ندارم. یعنی سعی می کنم ولی نمی توانم وارد بلاگر بشوم می خواهم زیر نظراتتان نظرم را بگذارم ولی نمی توانم راستش تعجب کردم شما توانستید نظر بگذارید این پست را در جواب محبتتان می گذارم:


سوژه جان:
من هم امیدوارم این روز زود برسه.

دارچین:
بله عکس رستم آباده و فکر کنم شما می دونید منظور نظرم چیه !

علی آقا
1-    1- حق با شماست امان از دست زبانی که ازش در امان نباشیم.
2-    2- باز هم حق با شماست سال ساخت دیگه تبلیغ نداره به نظرم ایران خودرو هم تبلیغ نکنه بهتر مگه خودرو دیگه هست ملت بخرند اون هم با درامد زیر خط فقر.
سامورایی
1-    1- این یکی مهمان دیگه قابل تحمل نیست وگرنه قدم هر مهمانی روی چشم من به جز این یکی.
2-    2- راستش من شاعرها رو زننون و مردونه نمی کنم. راستی این دوستتون مطمئن هستید آقا بود چون من آقایی رو ندیدم ازفوتبال اینقدر بی اطلاع.
3-    3- شاید ال نود بود ما بصیرت نداشتیم حالا که بی بصیرتی مد ساله.
4-    4- من از نمونه ای که شما گفتید اطلاع نداشتم شنیدم که کتک بزنه ولی گوش بری رو نشنیده بودم یاد یه فیلم ژاپنی افتادم که یه بنده خدایی چشم نداشت میره ساز می زنه که چشمش خوب بشه بعد جنه میاد گوشش رو می بره! حالا حکایت این آقاست. من تا حال که دیدم همه گوشها سر جاشون بود.
5-    5- می دونید واقعیت اینه که ارمانگرایی مطلق ادم رو دچار سر خوردگی می کنه چون واقعیت جامعه چیز دیگه ایست باید ارمانگرایی در حد شعار قرار داد چون وضع موجود وضع مطلوب نیست اهداف بنابر ارمانگرایی باشه وگرنه سقف ارزوهامون کوتاه میشه. درمورد دکتر هم من این عقیده رو ندارم و فکر نمی کردم تاثیرش این بشه که ادم ایده الیست بشه. شاید درباره من این اثر رو نداشته. چون من ایده الیست تر از نوشته هاش بودم.
عمو قندک
نه کسی وارد وبلاگ نشده که از او رنجیده باشم کسی وارد خانه ام شده که از او رنجیده ام راستی عمو هر چی دوست داری صدامون کن با شکوه، پرشکوه، بی شکوه.

آقا رضا
حق با شماست این فروشنده ها اینقدر عاشق عیدند که فراموش می کنند همیشه سال نو نیست.

حواترین
نقدت رو درباره کار دیگران نپسندیدم نه درباره کار خودم! به موضوعاتی که با دید شما همخوان نبود نمره منفی دادید بدون در نظر گرفتن هنر عکاسیشان.

گلچهره جون
درباره عروسی هم برات توضیح دادم قدمتون روی چشم بیان شمال در خدمتم. راستی چشمت روشن از بابت اس ام اس.

لی لی جون
گفتم خبری نیست. ولی دعوت هستید.

سارا جون
همه نمونه ها رو که حال نوشتنشون رو داشتم در جای خودش دردناکه.

سمام جون
در این مورد با هات موافق نیستم.

بی سرزمین تر از باد
1-    1- گفتم خبری نیست به خدا!
2-    2- راستش با شما درباره هر دو مورد موافقم اما بد نبود به نمونه دیگه هم التفاتی می کردید.

پی نوشت: اگه دنبال خبرها رو بگیرد می فهمید کی مهمان گیلانه و من از دست کدوم ناخوانده ای ناراحتم.

۲ نظر:

  1. آره من از خبرها متوجه شدم كيه
    ولي اخه بوي جورابش از كجا فهميدي

    پاسخحذف
  2. امید وارم که هرچه زودتر مشکل برطرف شود .
    منم وبلاگی در بلاگر دارم اما واقعا حس می کنم بلاگفا راحت تر اجازه کار می دهد . سایت سبک تر است . اما امکانات خوب بلاگر را ندارد ولی سهولت بیشتری داره .
    برقرا باشی پرشکوه جانم .
    :)

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه