۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

پرشکوه و پرتقال

سه شنبه رفتیم پرشکوه این پست حاصل این باز دید از پرشکوه است.

 هر چقدر پرتقال شیرین تر از نارنجه ولی نارنج خوش عکس تر از پرتقاله.


تا دلتان می خواست پرتقال روی درختها بود و به همان تعداد بر روی زمین.



 جای شما خالی ناهار رو نزدیکی ملاط خوردیم اگه گلچهره شاکی نمیشه این هم عکس ناهارمون.


 قبلا آقای نیکخواه یکی از خواننده های همیشگی وبلاگم پیشنهاد داده بود که یک پست درباره آلودگی محیط زیست بنویسم ان وقت چیز نداشتم بنویسم حالا هم چیزی نمی توانم بگویم فکر می کنم شما هم با دیدن این عکس چیز برای گفتن نداشته باشید.




۷ نظر:

  1. دلم برای شهسوارم یک ذره که بود یک ذره تر شد

    پاسخحذف
  2. پرشكوه خانم گرامي
    عكس جوجه كباب به اين خوشمزگي ميزني فكر نميكني يه بنده خدايي رژيم غذليي داشته باشه بلند شه بره جوجه كباب سفارش بده رژيمش به هم بخوره
    خيلي خيلي بيرحمي
    ادم كهريزك بره ولي زير دست شما شكنجه نشه
    اومممممممممممممممم
    دارم بوي كبابشو حس ميكنم
    برم رستوران يه پرس جوجه بخرم و بيام
    جهنم و ضرر
    خواستم ناسلامتي واسه مسابقات وزن كم كنم ها
    مگه ميزاريد شما؟

    پاسخحذف
  3. شرمنده راستش چند بار دیگه هم عکس غذا گذاشتم از طرف گلچهره توبیخ شدم که آدمهای گرسنه را گرسنه تر می کنم. این بار سعی می کنم عکس غذا نگذارم چون می ترسم خواننده های وبلاگ دچار افزایش وزن بشن.
    اما چطور می تونید رژیم بگیرید دیدن و نخوردن کار سختیه!

    پاسخحذف
  4. ما که تهرانیم زورمان می یاد پرتقال بخریم ولی چاره چیه؟
    در ضمن عکس آخر کتمک نه؟

    پاسخحذف
  5. ما هم مجبوریم پرتقال بخریم.
    نمی دونم اونجا رو کتمک میگن ولی ما به اونجا میگیم عمرگور.

    پاسخحذف
  6. سلام داود هستم
    امروز بعد از مدتها دو تا نیم ساعت با نت آشتی کردم! اوضاع داره رو به راه میشه! خواستم احوالی پرسیده باشم!

    پاسخحذف
  7. سلام
    حال شما خوبید نیم ساعت هم آشتی با اینترنت هم جای تحمل داره! خوشحالم اوضاعتون رو به راهست.

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه