۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

تولد محمد


امروز تولد محمده، براش بهترین آرزوها رو دارم.

۱۱ نظر:

  1. خدا چه حوصله ای داشت روز خلقت تو
    که هیچ نقص ندارد تراش قامت تو
    گل پسر
    شمشاد باغم، نازنینم، چلچراغم
    تولدت مبارک

    پاسخحذف
  2. تولدشون مبارک، آرزوی بهترینها رو برای تک تک لحظات زندگیش دارم.

    پاسخحذف
  3. مبارك باشد هر چند نمي دانم چه نسبتي دارد باهات .

    پاسخحذف
  4. این آقا محمد کی هست؟
    به هر حال مبارکش باشه

    پاسخحذف
  5. چه حالب !!
    شما هم تولد بازی داشتید ..

    منم تبریک میگم .. ایشالا هزار ساله بشه :)

    پاسخحذف
  6. گلچهره جون
    نمی دونم کامنتت چی شد!(

    مریم جون
    واقعا خدا چه حوصله ای داشت وقت خلقت او!)

    بتی جون
    ممنون:)

    سمام جون
    انشاا...

    علی آقا
    لطف دارید.

    الی جون
    برادرزاده امه.

    سمیه جون
    گفتم برادر زاده امه. ممنون از لطفت.

    نازی جون
    اره دیگه ما هم تولد داشتیم. ممنون از لطفت.

    لیلی خانوم
    اره خیلی تیز بین و جنس شناسید. ممنون ازلطفت.

    پاسخحذف
  7. سلام بر پر شكوه عزيز.ببخش منو ميدونم كه تو خيلي بزرگواري.اما بخدا فراموش كردم مطمئن شدم كه به آلزايمر شديدي دچار شده ام. اما تو به رويم نياوردي عزيز ازت خيلي ممنونم. راستي تولدش مبارك. آقا محمد خان غير قاجار

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه