۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

بهترین موضوع را انتخاب کنید!


چند تا موضوع می خوام بنویسم خیلی طولانیه و احتیاج به وقت داره که تازگیها کم دارم قبلا بهتر می تونسم بیام بنویسم. الان چند روزه درگیر کارها مختلفم وقت ندارم. بیشتر این موضوعات چون اجتماعیه جای بحث داره پیشنهاد هام رو میگم شما بگید درباره کدوم موضوع بنویسم.


موضوع اول: انواع زنان از نظر دیدگاهشون درباره موقعیت اجتماعیشون.
موضوع دوم: خودکشی زنان در ایران. درباره این مطلب قبلا چیزی نوشته بودم ولی منتشر نکردم.
موضوع سوم: روایت داستانی درباره نام خودم. (این هم به اجتماع ربطش میدم.)
موضوع چهارم: تازگیها به وبلاگ هوو زیاد سر می زنم و نظرم رو اونجا بیان کردم  ادامه بحثی که اونجا  درباره چند همسری انجام دادم رو بنویسم.
موضوع پنجم: دیدگاهم درباره حج.

همین پنج تا کافیه وقت برای نوشتن یکیش رو ندارم تا برسه به چند تا. ممنون میشم راهنمایی کنید من رو.
بعد نوشت: یه موضوع هم می خوام اضافه کنم اون هم ایدآلیسته.

۹ نظر:

  1. شما كافيه در مورد همين عكس بنويسيد
    بنويسيد كه:
    دنيا رو آب ببره،خانمها رو خواب مي بره

    پاسخحذف
  2. راستش این موضوع هم بد نیست چون دیشب دقیقا همین طوری خوابیدم یعنی لبتابم روشن دستم روی موس خواب برد تا صبح.

    پاسخحذف
  3. سلام و درود بر پرشكوه مهربان و تلاشگر و پركار. خب راستش خود كشي اصلا نميتونه درمانگر باشه. قادر به درمان درد نيست. اما از آنجا كه ما يك مرده را آرام مي بينيم تصور مي كنيم روحش هم به همين آرامي در جسدش آرميده. اما هرگز چنين نيست.با احضار ارواحي كه در آمريكا انگليس و فرانسه برروي ارواح انجام شده همه كساني كه خودكشي كرده اند گفته اند ما مدام زجر مي كشيم مدام صحنه خودكشي خودرا مي بينيم و اين بشدت مارا آزار مي دهد. به ما گفته اند اين زجر تا پايان زمان رسمي مرگ ما در دنيا ادامه خواهدداشت. پس ببينيد اين راحت شدن نيست. يك حماقت محض است. از چاله به چاه افتادن است. هيچ چيز مانند صبر و صبوري نيست.با خودكشي به ظاهر آرامش مي يابيم اما واقعيت چيز ديگري است.

    پاسخحذف
  4. سعي كنيم حتي الامكان دور و بر مسائل نا اميد كننده نرويم و تا مي توانيم از آن دوري كنيم. همينطور خواندن ماجراهاي غم انگيزو ديدن فيلمهاي اينچنيني و حتي گوش دادن به اينگونه موسيقي ها. اينها همه به بيچارگي و بد بختي ما بيشتر لطمه مي زنند و مارا به ورطه نابودي و پوچي مي كشانند.

    الا بذكر الله تطمئن القلوب- قندك

    پاسخحذف
  5. راستش من اصلا تصمیم به خودکشی ندارم خدا به دور!
    با این مطلب هم مخالفم اما درباره علل و عوامل بروز این مشکل در بعضی مناطق ایران مطلبی خونده بودم و اون رو به زبون خودم بیان کردم و نتایج غیر علمی ازش برداشت کرده بود و نوشته بودم.

    پاسخحذف
  6. وب زیبایی داری / همچنان پر شکوه بمان/ وسری ب هما هم بزن/وچیزی بنویس/خدا حفظت کنه/

    پاسخحذف
  7. سلام و درود بر پر شكوه عزيز. صبح تان بخير متعالي/ قندك

    پاسخحذف
  8. سلام ودرود بي پايان بر پرشكوه عزيز. راستش نميدونم چرا متوجه پست قبل نشدم. يعني شدم امانمي دونم چرا فكر كردم مربوط به پست قبلي بوده وفقط به عنوان اطالع خواندمش. ببخشيد. اما درخصوص پست جديد بايد عرض كنم كه من اصلاخيلي آرمانگرا نيستم(شايد هم اصلا)اما احساس مي كنم معمولا آرمانگراها در جهان آدم هاي موفقي هستند.وقتي انسان هدفي را براي خود منظور كند براي رسيدن به آن كوشش مي كند. متاسفانه در ايران و خيلي از كشورهاي جهان سوم مردم بي هدف زندگي مي كنند. هرچه بادا باد . لذا هميشه مشكل دارند.و بااين حرف كه ايراني ها آرمانگرا هستند كاملا مخالفم.ما فقط آرزو مند و حسرت به دل هستيم.آرزوي آينده خوب و حسرت خراب كردن گذشته!كافيه شما چند مدرسه و دبيرستان را نشان كنيد و از تمام بچه ها بپرسيد تو مي خواهي در آينده چكار كني؟ حتم دارم بيشترشان مي گويند نمي دونم.همين يعني بي هدفي وبي آرماني. ولي اين قضيه در كشورهاي پيشرفته تقريبا به صفر مي رسد. همه هدفدار زندگي مي كنند.اين وظيف خطير دولتهاست

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه