۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

سهراب کیه؟

چشم آبی مرا خواب گرفت
بی اجازه دل مهتاب گرفت
خواب دیدم در ده بالا دست
آب گل شد دل سهراب گرفت
خواهرم که کتابش را چاپ کرد  بعد از اینکه از زیر چاپ در آمد چند جلد از آن را به همکارانش هدیه داد. یکی از آقایون همکار بعد از نگاهی به کتاب در جمع از خواهرم سئوال جالبی درباره شعر بالا پرسید او گفته بود " سهراب کیه؟" و همکار دیگرش جواب جالبی داده بود و گفته بود "همیشه پای یک مرد در میانست!"
حالا این خاطره ربط دارد به پست قبل تا من گفتم اتفاق خیری دارد رخ می دهد همه ذهنها به سمتی رفت و قطار تبریک روانه شد من گفتم یه اتفاق خیر سر وقتش هم توضیح می دهم. راستش شاید به خاطر این اتفاق خیر دعوتتان کنم که مهمان من باشید اما مراسمهای آنچنانی باب دل من نیست و همیشه از آن مهمانی های که همه هستند و نمی دانم که آمد و که رفته دل خوش ندارم و از این دلواپسم که دوستان و کسان عزیزم گرسنه و تشنه جمع را ترک کرده باشند به حتم چنین مراسمی را دور می زنیم تا کسی را دلخور نکرده باشم که از قلم افتاده است.

۳ نظر:

  1. هنوزم خبر خوش در هاله ای از ابهام هست اما هر چه که هست خیره و شایسته ی شادی و جشن گرفتن. آرزو میکنم همیشه خیرو خوشی قرین زندگی شما باشه.

    پاسخحذف
  2. علی آقا ممنون خیر است و امیدوارم زندگی شما هم همراه خیر و شادی

    پاسخحذف
  3. سهراب رو البته خانمها بيشتر دوست دارند
    من ديدم بيشتر دوستاني كه اهل شعر هستند تمايل آقايان بيشتر به شاملو و خانمها به سهراب است
    زياد به اقايون گير نديد
    بعضي هاشون گرفتاري هاي ديگه اي دارند
    مثل يه دوست ما كه يك بار پرسيد ميگم اين استقلال و پرسپوليس مال كجان كه واسه همه مملكت مهمند
    ديگه سهراب كه جاي خود داره
    خبر خوش هر چي كه هست ايشاله كه مبارك باشه و هميشه دستتون به كار خير و خوشي مشغول باشه

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه