۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

حسن وبلاگ من

داشتن وبلاگ خوبی هایی دارد که گه گاه دوستان قدیمی را می یابم اول مرضیه را یافتم بعد بتول بعد از آن هم در یک روز که اصلا انتظارش را نداشتم الناز سری به وبلاگ من زد و اینبارهم  الهه. یافتن دوستان قدیمی حسنی است که وبلاگم دارد و من نمی توانم از آن چشم پوشی کنم. امیدوارم دوستان دیگر هم روزی به اینجا سر بزنند.

۸ نظر:

  1. جملات پست قبلی واقعا قشنگ بودن! مرسی. پیروز باشید...

    پاسخحذف
  2. منظور از پرشکوه همان پرشکوه ((اطاقور))هست؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  3. بله منظور از پرشکوه همان روستای پرشکوه است. اما چرا این سئوال را می پرسید؟

    پاسخحذف
  4. برام جالب بود،چونکه تصادفی به وبلاگت سر زدم.از تعصبی که نسبت به روستای خودت داری خیلی خوشم اومد.نمی دانی چه حالی می ده وقتی 1500کیلومتر دور تر از سرزمینت باشی و عاملی تورابه آن پیوند دهد.موفق باشی.بازهم سرمیزنم.

    پاسخحذف
  5. سلام ناشناس خیلی خوشحال شدم که اتفاقی یک هم محلی را یافتی خوشحال می شوم که دوباره سر بزنی سعی می کنم درباره پرشکوه بیشتر بنویسم تا این وبلاگ پنجره ای برای تو باشد که از دور یاد سرزمینت کنی.

    پاسخحذف
  6. ناشناس لطف می کنی نام خودت یا نام مستعاری برای خودت بگذاری تا من ترا با آن نام بشناسم پیشاپیش از لطفت سپاسگذارم.

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  8. سلام خوشحال می شوم عضو وبلاگم باشی در این صورت می توانم خبرنامه وبلاگم را برای شما ارسال کنم. باتشکر

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه