۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

شعر: این شعر اشتباه است


من دوباره اشتباه می کنم
راه می روم راه اشتباه می روم
تو نگاه می کنی اشتباه می کنی
من سکوت می کنم 
تو سکوت می کنی
این سکوت تو اشتباه من!

اشتباه ناگزیر من
در میان حرفهای ساکتت آب می شود

من دوباره می روم
بغض خسته ای شکسته است
تو نگاه می کنی اشتباه را!
من میان قاب پنجره دور می شوم
می روم می روم
از نگاه پنجره دور می شوم


من نشسته ام
کنار خستگی روزهای رفته ام
با لباس راه راه 
منتظر به ساعتی که 
درمیان راه خواب رفته است.
راستی حرف آخرم برای تو:
"من اشتباه نکرده ام"

۱۰ نظر:

  1. جالب بید.
    اون عکس پایین یعنی آشپزخونه خودتونه؟اون ظرف رنگی پنگیا؟آره؟

    پاسخحذف
  2. راستش اون عکس قبلی مال خونه خودمون نبود مال وقتی نظرت رو دیدم عکس رو با یه عکس از بوفه خونه خودمون که خیلی وقت پیش از سر بیکار گرفته بودم عوض کردم!

    پاسخحذف
  3. خیلی قشنگ بود.شاعر خودتی؟ اصلا نمیدونستم شعر میگی.سوپرایز شدم

    پاسخحذف
  4. salam
    vaghean khoshhalemon kardi ke behem sar zadin
    khili mer30
    chanta az neveshtehaton ro khondam
    omidvaram ke beton azaton bishtar bekhonam
    pas felan ta hi digar bye

    پاسخحذف
  5. چقدر بايد زيبا باشه اين روستاي پرشكوه.
    اسمش بهش مياد.
    تونستي عكس بيشتري بذار.

    پاسخحذف
  6. اتفاقاً خيلي هم درست است.
    من بعد از مدت ها آپ كردم يه سري بزن

    پاسخحذف
  7. سلام
    شعر خیلی قشنگی بود ... واقعاً قشنگ بود . لذت بردم ...

    پاسخحذف
  8. خانوم هویج جون
    ممنون راستی نمی دونستی یه چیزهای به نام شعر معر می گیم.

    ایمان و فرشته
    من هم از به بعد به شما سر می زنم و خوشحال شدم که به وبلاگم سرزدید.

    سوژه
    آره پرشکوه قشنگه سعی می کنم بیشتر عکس بگیرم اگه تونستم.

    سپیده خانوم
    حتما به شما سر می زنم.

    رها جون
    لطف داری

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه