۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

لحظات شادی از زندگی


چند وقتیست دوباره به کارخانه سر می زنم و دارم پروژهشان را راه می اندازم تا روی زمین نماند شاید از این کارم پولی عایدم نمی شود ولی از اینکه می روم حس خوبی دارم شاید هر دوهفته یک روزم را در خدمت کارخانه ام ولی همین رفتن موجب می شود از دوستانی که در آنجا یافته ام دور نشوم دیشب قرار شد برویم دست جمعی شام بیرون. از این سر سازگاری نداشتن آدمها که یکی می گوید من نمی توانم بیام آن یکی مشکلاتش را علم می کند این یکی سرما می خورد خوشم نمی آید با این که ساز مخالفت زده شد ولی سر انجام همه جمع شدیم همه که درست نیست بهتر است بگویم من و مریم و مرضیه با پنج تا از بر و بچ کارخانه. دیشب شب خوبی بود خوردیم گفتیم و خندیدیم پنجاه درصد بچه ها  پیتزا یونانی سفارش داده بودند دریابید تنوع غذایی را!
زندگی این است لحظاتی شاد برای زیستن لحظاتی که بخندی لذت ببری از چیزی که داری به نام زمان. شاید ازحساب ما دقیقه ها و ساعتها و روزها خرج می شود ولی چه خوب است این زمان برای دوستیها و دوست داشتنها و دوست داشته شدنها خرج شود. برایتان بهترین لحظات را آرزو می کنم آرزوی دوست داشتن و دوست داشته شدن را.

۵ نظر:

  1. سلام پرشکوه جان
    درست می فرمایید ... کاش انقدر غافل نبودیم از لحظات نابی که ناغافل از کنارمون می گذرن و متوجهشون نمیشیم ... لحظاتی که دست خود ماست تا شادی رو بهشون تزریق کنیم یا غم رو ...

    پاسخحذف
  2. سلام پرشکوه عزیز
    به قول شاعر زندگی آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است.

    پاسخحذف
  3. دقت کردی تا حالا که با وی پی ان نمیشه تو وبلاگت نظرداد؟من تو پست محمد نظر داده بودم غیب شد :))
    وای وای وای جوجه کباب چوبی چینی از یه طرف آب لب و لوچه من راه النداخت از یه طرف مونده بودم این پیتزا که هم مکزیکیه هم هاوایی و هم هاوایی و مکزیکی نیست اسمش چیه که فهمیدم یونانی هست.
    امیدوارم لحظه های خوبی همیشه داشته باشی و حسابی با خوندنت گرسنه م شد.
    تبلیغ کنسرو ممنوع!

    پاسخحذف
  4. رها بانو جان
    من هم موافقم شادی را ما می سازیم وقتی از زندگی لذت می بریم.

    بی سرزمسن تر از باد
    حق با شماست واقعا این شعر سهراب حرف را کاملا می رساند

    هاشور
    راستش چون فیلترشکن من نفتیه و به درد روز مبادا می خوره وقتی از همجا رونده می شم میرم سراغش برای همین هرگز نفهمیدم که با فیلتر شکن میشه نظر گذاشت یا نه ولی فکرکنم حق با شماست نمیشه نظر گذاشت.
    در مورد پیتزا راستش عکس پیتزا یونانی که خوردم این شکلی اصلا نیست هر چقدر هم سرچ کردم عکسش رو پیدا نکردم روم نشد از غذامون عکس بگیرم این رو به عنوان پیتزای یونانی در اینترنت پیدا کردم.

    پاسخحذف
  5. این لحظه بهترین بخش های عمر هستند باید تا می تونی لذتشونو جاودانه کنی مثل موقعی که یه هوای تازه می بینی باید تا می تونی نفس عمیق و جانانه بکشی

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه