۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

تولد علی


دیشب تولد علی بود یعنی فردا تولد علی هست ولی به مناسبت تولدش دیروز دور هم جمع شدیم. دیروز از محمد خواستیم که بگه برای باباش چی بخریم محمد طفلکی نمی خواست پیشنهاد لباس بده. حالا شما فرض کنید برای یه آقا می خواین کادو بخرید که لباس نباشه خداییش کادو خریدن برای خانومها مشکل نیست هرشی توی خونه هست بجز سیفون و سطل زباله رو میشه کادو داد به یه خانوم اما درباره آقایون این صدق نمی کنه.
راستش ما هم زیاد میلی به خریدن لباس نداشیم چون پارسال که مریم و مرضیه رفته بودند دبی براش یه پیراهن مردونه مارک اوردن که متاسفانه براش بزرگ بود من و مامان هم از مشهد برای علی یه بلوز کاموایی اوردیم که براش کوچیک بود علی می خواد بده به محمد اما وقتی بزرگ شد پس با محمد موافق بودیم.
راستش نمیشه برای اقایون به قول محمد کریستال خرید چون زنونه است دکوری هم همین طور طلا هم که مسخره است می مونه چند تا مورد مثل کفش که تا پا همراه آدم نباشه نمیشه سایز کرد کیف که پارسال خریده بودیم کلاه که یادم نمیاد تا حالا سرعلی رفته باشه کمربند که پارسال رفتیم بخریم سایزش رو نمی دونستیم راستی کمربند هم مگه سایزی؟
محمد آخرش چندتا پیشنهاد داشت یکی کتاب بود یکی قاب عکس با عکس یه آقا و خانوم و یه بچه، خودکار و یه ساعت رو میزی. خداییش خرید کردن واسه خانومها راحت تره!

پی نوشت: دیروز محمد اولین کادو رو برای باباش خرید رفته  با باباش یه کیف موبایل براش خریده پولش رو هم از پول توجیبی ها خودش حساب کرده.

۱۶ نظر:

  1. اخ باباش چه حالی کرده! پسرش انقدر بزرگ شده که واسه بابا دست به جیب میشهو کادو میخره! خداییش حال میده همچی کادویی:)

    پاسخحذف
  2. مردها قانع اند به خدا
    همون جوراب هميشگي هم فراموش نشه خيلي جاي شكرش باقيه

    پاسخحذف
  3. یه ساعت بخر قیمتش هم بستگی به جیب و نسبتشداره البته اگه اهل کتاب باشه کتاب هم خوبه

    پاسخحذف
  4. راستش اولین پست زیتون رو که خوندم از خوندن وبلاگش پشیمون شدم به خصوص فهمیدم همه چیزهای که می خوریم سمیه و الانه که سرطان یاورش استاد بشه پیشنهادش هم برگشتن به نحوه خورد و خوراک قدیمه حالا من هم یه نظریه دارم ادم می خواد چقدر زندگی کنه از لذت غذا خوردن دست بکشه برای چند صباح بیشتر. یه ضرب مثل میگه بخور بمیر بهتر از ارزو بمیره. شاید این حرف یه ادم شکموه هر چی هستم همینم که هستم.

    پاسخحذف
  5. من همیشه به آقای هویج میگم واسه خانوما کادو خریدن خیلی راحته. کلا همه چی خوشحالشون میکنه. اما اون نظرش کاملا برعکس منه

    پاسخحذف
  6. همین فلش مموری هشت گیگ transcend و کتابی که اسمش رو نمیدونم بهترین هدیه هست.البته عطر هم میشه داد.
    به هر حال اصولا مردا از هر هدیه ای خوششون میاد حتی اگه آب حوض و سیفون دستشویی باشه.

    پاسخحذف
  7. باور کن به خاطر وبلاگ شما هم که شده این کامپیوتر و لپ تاپم رو عوض میکنم.چه قد غر میزنم تازگیااااااااااا

    پاسخحذف
  8. راستش اون فلش کادو ما نبود کادو سپیده بود کادو ما همون کتاب و اون بسته سرمه ای که توی کادر افتاده است.
    یه توضیح بدم کلا بیشتر ادمها از هر چیزی که به عنوان کادو دریافت می کنند باید خوشحال باشند اما خوب بودن و کارایی عالی یه کادو ذوق و سلیقه کادو دهنده رو نشون میده وگرنه ارزش مادی کادو مهم نیست نظر شخصی خود من درباره کادو اینه. مهم وقت و یا فکری و یا زحمتی که برای خرید یه کادو یا بسته بندیش کشیده شده نشون دهنده اهمیت ادمه برای شخص کادو دهنده وگرنه خیلی از افراد می تونند بهتر از چیزهای که کادو می گیرند رو بخرند مگه نه!

    پاسخحذف
  9. راستی هاشور نمی خواد کامپیوترت رو عوض کنی اگه فیلتر شکن داری بدون اون نظر بگذار یه پیشنهاد خنده دار توی وبلاگ بلاگفام نظر بگذار من کپی می کنم میارم اینجا.

    پاسخحذف
  10. برای اقایون خیلی هم سخت نیست.
    کتاب نفیس (اگه میخوایی زیاد خرج کنی) عطر همون قاب عکس و لباسای تو خونه ای سی دی موسیقیایی باب طبعش و چیزای تزئینی برای اتاقش و...
    ای بسوزه پدر تجربه که همینطوری میام انیجا در اختیارتون میذارم

    پاسخحذف
  11. فكر كنم كتابش از زبان داريوش باشه - يه كتاب تاريخي درباره دوره داريوش هخامنشي
    فلش هم ه فلش مموري 2 گيگ به احتمال خيلي زياد ترانسل بايد باشه
    ولي چرا كيك سياه واسش گرفتين؟
    D:

    پاسخحذف
  12. کتاب روکاملا درست گفتید کتاب درباره تاریخ هخامنشیانه اون هم به سفارش محمد. فلش هم pqi هشت گیگ قفل داره با سلیقه خودش خریده اون بسته هم کادو ما بود.
    کیک سیاه نیست شکلاتیه اون هم سپیده خریده بود قبلا با ما هماهنگ کرده که کیک رو می خره خداییش خیلی هم خوشمزه بود. سپیده می گفت بقیه خیلی زشت بودند.

    پاسخحذف
  13. گلچهره جون ممنون از انتقال تجربیاتتون راستش این همه با این دادشمون دم خور بودیم آخرش نفهمیدیم چه جور موسیقی دوست داره از چه عطری خوشش میاد یا از این جنگولک منگولکهای که توی اتاق اویزون می کنه خوشش میاد یا نه! آقا ادم رو توی خماری میزاره راستی توی حال ادم نمی زنه ولی بروز نمیده بجز شیرینی و کتاب که می دونم چه جوری دوست داره یعنی هر کتابی بخرم خوشش میاد اهل خوندن هست اما کو وقت!

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه