۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

گلچهره


گلچهره جون از من خواست توی یه پست جدا برای شما بنویسم که چه بچه باحالیه. من هم این پست رو واسه همین می گذارم.
همه آشنایی ها یه شروع داره شروع آشنای من با گلچهره از وبلاگ دوست جونم بادبادک خیال بود از اونجا رفتم به وبلاگ گلچهره چند وقتی فقط می خواندم ولی آخر نظرم را پای "جمعه 4 صبح" گذاشتم اولین نظرم شعری از سهراب بود:
"شب خرداد به آرامی یک مرثیه از روی سر ثانیه ها می گذرد
و نسیم خنک از حاشیه سبز پتو خواب مرا می روبد"
این طور شد که آشنا شدیم.  آشنایی ما به احتساب زمان پنج ماه و شیش روز به حساب می آید روزهای که زود گذشت. می خواستم درباره گلچهره بگم در این مدت با پستهایش همراه بودم او دوست ندیده منه که هر صبح منتظرم پست جدیدی بگذار تا بروم سلامی عرض کنم و برعکس منتظرم پستی بگذارم تا او بیایید و حالم را بپرسد با نوشته هاش به دنیا گلچهره وارد می شم او را در ذهنم تجسم می کنم اوی مجازی را. گاه او را می بینم که دوست دارد در لفافه کلمات اتفاقات را بپیچد گاه برعکس راحت و روان روزمرگی را بیان کند.
در پست قبلی زیر نظر سامورایی گفتم من امیدوارم دوستان تازه ای بیابم گلچهره یکی از همان دوستان تازه منه. راستی یادم رفتم بگم چقدر بچه باحاله خطی خوبی داره شعر میگه اهل دله و مشاور خوبیه. دیگه چی بگم وبلاگش هم تازه لباسش رو عوض کرده و شادتر شده!

۱۰ نظر:

  1. باباااااااااااااااا
    پرشکوه جان الان من بیشتر از اینکه خودشیفتگیم ارضا بشه شکه شدم و خجالت زده حس یه آدم بی جنبه رو پیدا کردم...
    دست شما درد نکنه.
    اصلا یادم نبود که آشناییمون از جمعه 4 صبح بوده.
    شما خیلی لطف داری واقعا و جزء دوستان خیلی خوب من هستی از این به بعد خوبتر هم شدی :D
    ازین سریع الاجبابه بودن خواسته مان سخت مشعوفیم ;)

    پاسخحذف
  2. به جون خودم من نیم ساعتع دارم کامنت مینویسم یهو چرا غیب شد؟اومد کامنت؟

    پاسخحذف
  3. هميشه معتقد بودم كه از سبك و لحن هر نويسنده اي ميشود بخش بسيار بزرگي از شخصيتش را فهميد حتي شايد خيلي بيشتر از چيزي كه در برخوردهاي فيزيكي معمول روزانه ميبينيم چون انسان وقتي مينويسد به ناچار تنها جايي كه براي نوشتن از ان كمك ميگيرد مغز و بيشتر قلبش ( احساس ) او است براي همين نوشته ها معمولا صادقانه ترند ( البته منظورم بيشتر اين نوع نوشته هاي وبلاگي است نه سخنراني سر تا پا دروغ و فريبكاري سياستمداران) من از نوع نوشته هاي شما به نظرم مياد كه بايد انساني باشيد كه براي دوستي بسيار ارزش قائليد صميمي هستيد و با اين حساب كتاب دقيق به نظر مياد به كساني كه به عنوان دوست انتخاب ميكنيد خيلي اهميت ميديد و...

    پاسخحذف
  4. گلچهر جون چرا شرمنده ما اومدیم بگیم دوستمون باحاله راستی تا یادمه ذکر نکردم اشپز خوبی هم هست. شما از دوستان خوب ما هستید خواهید بود.

    پاسخحذف
  5. هاشور درک می کنم ولی به خدا فقط همین کامنتت برام ارسال شد خیلی حال ادم گرفته میشه مثل اینکه ادم بیست طبقه رو بره بالا بعد ببینه اسانسور خراب نبوده
    حالا اینجا برعکس اسانسور حسابی خرابه!

    پاسخحذف
  6. حرف شما کاملا درسته که از قلم هر کس شخصیتش پیداست چون ادم نمی تونه از شخصیت خودش فرار کنه اصلا نمی فهمه خودش رو بروز داره میده.
    راستش من برای دوستی ارزش قائلم فکر می کنم شاید این تمثیل یه نگاه کاسب کارانه به دوستی باشه که میگم اما کاملا درسته
    به نظرم دوستی مثل پول گذاشتن در بانکه بعضی دوستیها مثل حساب سرمایه گذاریند بعضی ها مثل حساب سپرده اند بعضی ها مثل حسلب جاریند بعضی ها حساب کارتیند بعضی ها حساب ارزیند
    بعضی دوستی ها سود کمی دارند ولی همیشگیند بعضی دوستیها بی فایده اند اما مثل حساب قرض الحسنه شانست می زند برنده میشوی بعضی دوستی ها می شود رویش سرمایه گذاری کرد بعضی دوستی ها همیشه می شود از آن برداشت کرده مثل حسابهای کارتی می ماند روز تعطیل نمی شناسید بعضی دوستی ها مثل بعضی حسابها می ماند بعد از چند سوایی می روی سراغش اینقدر سودش کم بوده که ارزش سرمایه ات پایین امده به جز شباهتهای دوستی ها مختلف با حسابها دوستی مثل بانک امن است بگذریم سرمایه گذاری در بانگهای ایرانی زیاد هم مقرون به صرفه نیست.

    پاسخحذف
  7. خيلي تحليل جالبي بود
    با اين حساب دوستي هاي من مثل چك و سفته بلا محله كه هميشه برگشت ميخوره

    پاسخحذف
  8. میشه اجرا بزاری و یقه طرف رو بچسبی فقط دوندگی داره!

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه