۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

قبض و بانک


می خواستم بنویسم حتی نوشتم ولی منتشر نکردم که امروز صبح مخابرات یقه ام را چسبیده بود که موبایلم را تا 72 ساعت دیگر قطع می کند ومن هر کاری کردم نشد که قبضم را پرداخت کنم رفتم از پست بانک سر کوچه پرداخت کنم نشد از بانک تجارت سر کوچه هم نشد از عابر بانکش نشد از عابر بانک  صادرات و توسعه صادرات نشد از ملت و مسکن هم نشد نا امید شدم از پرداخت با خودم گفتم حالا که نمی شود بیایید از من به زور بگیرید اگر می توانید. به زور گفتن آنها نرسید خودم عصر با اینکه حال نداشتم رفتم پرداخت کردم این هم دیوار شیشه ای ذهن من است ترس قطع شدن موبایلم. حالا بی خیال گفتن همه قصه شدم فقط می نویسم.

ساده باشیم چه در باجه یک بانک 
چه در زیر درخت!
عکس نوشت: ناخواسته برای بانک مسکن و قالب فلزی حیدری  تبلیغ کردم. اگه می خواین سفارش بدین زنگ بزنید ولی خواهشاً مزاحمت براش ایجاد نکنید بعد بیاد یقه مجازی ما را بگیرد. از همکاری شما کمال تشکر را دارم.
____________________________________________________
به زودی در این مکان شعر نصب خواهد شد!

۲ نظر:

  1. راستش من آدم بد تلفني ام
    به شدت از تلفن نفرت دارم البته يه خط ايرانسل دارم كه وقتي تلفنم قطع ميشه اون هست تازه ميخوام يه همراه اول هم بگيرم
    ولي هميشه خدا همشون يا خاموشن يا در دسترس نيستن يا تو خونه جاشون گذاشتم
    داييم هميشه بهم ميگه تو ميدوني معني تلفن همراه يعني چي؟
    من هميشه ميگم اين عابر بانكها يه قسمتي رو كم دارن و اون يه قسمتي براي وارد كردن فحش و ناسزا و يا يه محلي براي وارد كردن مشت و لگده براي مواقعي كه قطع هستن آدم دق دليشو سرشون در بياره

    پاسخحذف
  2. اگه این جوریی که موبایلتون رو بفروشید و به قول هاشور پفک نمکی بخرید بخورید بهتره!
    متاسفانه باید با نمادهای تکنولوژی مودبانه برخورد کرد برای همین جایی برای اصابت مشت و لگد در آن تعریف نشده

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه