۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

تفاوت دو کلاس


دو کلاس ریاضی پیش دارم از هر دو کلاس هفته پیش امتحان گرفتم برگه امتحانی هر دو کلاس را تصحیح کرده ام برای اینکه نامردی نکرده باشم سئوالات را عین هم طرح کرده ام  من یه چیزی می گویم شما یه چیزی می شنوید اگر می خواهید از درستی حرفم با خبر شوید می توانید از مرضیه بپرسید چون دادم صورت سئوالات را مرضیه با خط خوبش بنویسد چند وقتی می رود کلاس خط تحریری و حسابی خوش خط شده و با خودنویس خیلی زیبا می نویسد. 
داشتم می گفتم سئوالات شبیه هم بود ولی یه کلاس حداقل نمره اش شده نه و نیم ولی کلاس دیگر حداکثر نمره اش بود سیزده و نیم نمی دانم مشکل از من است از کلاس است از آموزش دانشگاه است که بعد از یک ماه من را فرستاده سر کلاسی که من سومین مدرسش بودم. هنوز تفاوت در نمره شان را درک نمی کنم اگر درک کردی من را هم روشن کنید.

۴ نظر:

  1. بابا خیلیییییییی نامردی.
    ایندفعه بیام ببینم عکس مکس غذا مذا گذاشتی خودت میدونیا.
    بابا من گشنم میشه خب نامرد.
    همین کارارو میکنی رادمان کلاست میاد پایین دیگه همش به فکر رستوران و تناول و اینایی... ;)
    والّاااااااا

    پاسخحذف
  2. گفتم من عشق غذام نخورم حرفش رو باید بزنم. اِ پس دلیل تفاوت توی دو کلاسم همین عاشق غذا بودن منه!)

    پاسخحذف
  3. حالا ما اين مرضيه خانم را از كجا پيدا كنيم تا ازش بپرسيم كه اين حرفات درسته و نمونه سوالات شبيه هم بوده. پيشنهادت مناسب نبود.

    پاسخحذف
  4. اون کلاسی که نمره شون کم شده زیادی اهل هنر بوده و محو خط مرضیه شدن.
    :)) یاد دکتر قنبری افتادم.من خطم بدک نیست و یه بار برام داد سوالای امتحان ÷ایان ترمو براش با قلم خوشنویسی کنم.دست گلش درد نکنه همون سوالا رو تو امتحان داد و دست گلم درد نکنه نه تنها نتونستم ورقه رو بنویسم بلکه حتی نمره قبولیم نمیگرفتم.البته من همیشه با استادا رابطه داشتم و دکتر عبادالله قنبری با اون همه اهن و تل÷ تو عمر تدریس چهل و پنج ساله خودش که از پارسال به دلایل شخصی و سیاسی از دانشگاه اخراج شد فقط سه تا نمره بیست داد اون سه تا رو هم به من داده بود.برادر زاده خودش همکلاسیم بود و مفتخر به کسب نمره سیزده شد.

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه