۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

چهار مطلب بی ربط


1- هفته بعد  امتحانات دانشجویانم شروع می شود و برای چند ماهی کارهایم سبکتره تصمیم دارم یک سر و سامانی به کارهایم بدهم و اگر خدا بخواهد برنامه ریزی کنم که کارهای زمین مانده به ثمر بنشیند. 
2- نرم افزار Picasa3  برای دیدن عکس واقعا فوق العاده است چند ماهیست باهاش اشنا شدم اگه می خواین عکسهاتون رو به عنوان آلبومهای عمومی یا خصوصی در اینترنت منتشر کنید می تونید به راحتی به کمک اون آپلود کنید فقط بدیش اینکه در سایت Picasa آپلود می کنه و این سایت فیل.تره برای همین بدون فیل.تر شکن عکسها رو به شما نشون نمیده. امکانات سایت Picasa خیلی خوبه و عکسهای که در بلاگر آپلود میشه رو هم پوشش میده. 

3- همه حرفهای بالا رو زدم بگم داشتم از این نرم افزار استفاده می کردم تا ببینم چه عکسهای توی لب تابم دارم متوجه فیلمهای خوابگاهیمون شدم بعد از مدتها نگاه کردم چقدر خندیدم وقتی حال همه بچه ها را که فیگور  گرفته بودند و بی حرکت ایستاده بودند گرفتم و گفتم دارم فیلم می گیرم نه عکس یا لحظه ورود فاطمه یا شعر بچگانه سمیه یا شام دسته جمعی بحث بر سر سریال یوزارسیف. اصلا کلی حال کردم آن همه انرژی را دیدم.

4- امروز مثل هر سه شنبه دیگر من و مریم با معلم زبانم کلاس داشتیم ساعت 5 و بیست دقیقه زنگ زدم به مریم هنوز کارخانه بود و کارش تمام نشده گفت معلم ما که آمد عذر خواهی کن و کلاس را شروع کن. 
ساعت شیش و پنج دقیقه بود و معلم زبانم نیامده بود معمول نیست دیر بیایید همیشه 5 دقیقه ای زود می ایید ولی دیر نمی ایید مریم شیش و ده دقیقه خسته از راه رسید می دانم حال کلاس را ندارد مامان می گوید معلمتان نمی اید راست می گوید زنگ می زنم یادش رفته است که به ما اطلاع بدهد برای دانش اموزی که فردا امتحان دارد کلاس گذاشته و کلاسمون لغوه. مریم چقدر خوشحال است فکر می کنم از خداش بود.

منبع عکس: http://www.filerex.com/get/windows/graphics/image_editors/picasa_3.html
از آدرس بالا می توانید نرم افزار Picasa3 رو دانلود هم بکنید.

۳ نظر:

  1. عزیزم سرت خلوت شد بیا تهرون باهم کوفته تبریزی بخوریم

    پاسخحذف
  2. به نظر مياد علاقه خاصي به عكس و عكاسي داريد

    پاسخحذف
  3. گلچهره جون
    بهمن احتمالا میام تهرون واسه اون موقع کوفته ها رو اماده کن:)

    سامورایی
    راستش من عکس می گیریم به خصوص عکسهای که در کادرش آدم نداره!
    اما نه حرفه ای!

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه