۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

دل به دل اتوبانه

مامان هر سال روز زن برای سپیده یه کادو می گیره. امسال به ما سفارش کرده بود که برای سپیده ماهیتابه دو کفه ای که برای سرخ کردن به روغن احتیاج نداره رو بخریم. ما هم روی حرف مامان حرف نزدیم رفتیم یکی از اونها رو خریدیم و کادو پیچش کردیم. دیروز علی و سپیده و محمد اومده بودند که روز مادر رو تبریک بگن. محمد که جلوتر از همه می اومد کادو مامان دستش بود راستش سایز و اندازه کادو مامان با کادو سپیده یکی بود یه لحظه شک کردم که همونه یا نه!ولی مرضیه از من بیشتر علامت سئوال براش ایجاد شده بود زود محمد برده بود توی اتاق و کادو مامانش رو داد دستش تا بده به سپیده! حالا برای همه این علامت سئوال ایجاد شده بود  که آیا هر دو اینها یکی یا نه؟ خب سپیده گفت مشخصات بدین. مرضیه گفت به آشپزی ربط داره.سپیده گفت آره. بله مثل اینکه دل به دل اتوبانه. عروس و مادر شوهر هر دو برای همدیگر یه کادو خریده بودند به قول علی هر کی برای خودش ماهی تابه خریده. جالب اینکه مارک هر دو اونها یکی بود تنها رنگشون فرق می کرد. این یکی از اون روزهای مادری هست که هیچ کدوم یادمون نمیره مثل اون سال که کادو مامان ماشین ظرف شویی بود و روز مادر منتظر نصابش بودیم که نیومد و نصب نشد یا اون سال که برای مامان صندل خریده بودیم و پای مامان شکسنه بود. امسال هم برای خودش یه نکته داشت که فراموش نشدنی شد!

۲ نظر:

  1. روز زن و مادر مبارک مادران امروز و فرداها باشه. آرزو میکنم که همهیشه فضای زندگی ما مملو از دلایل شاد کننده باشه. موفق باشی

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه