۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

خبر خوش


چقدر خوب است که آدم خبرخوبی را درباره دوستی بشنود. امروز داشتم برای کلاس عملی خودم را آماده می کردم که اس ام اسش به دستم رسید. "رتبه ام 17 شده خدا رو شکر." سر از پا نمی شناختم گوشیم را فورا برداشتم تا زنگ بزنم صدای شاد هر دو ما از پشت گوشی با هم قاطی شده بود. می گفت کاملا مطمئن نیست. من که هنوز پشت لب تابم بودم. گفتم: "همین الان چک می کنم بهت زنگ میزنم."
دلهره داشتم ولی امیدوار بودم  مشخصات را یکی یکی وارد کردم و بعد دگمه جستجو. آره درست بود حالا واقعیت شیرینی جلویم پدیدار بود. من چقدر خوشحالم که دوستی نتیجه چند سال زحمتش را دارد می گیرد. نتیجه این شجاعت که به دنبال علایقش برود و هرگز دلسرد نشود. خدا راشکر و دو صد بار شکر که به ما یاد میدهد که صبور و ساعی باشیم. برای عزیزترین دوستم آرزوی موفقیت و سرسبزی می کنم و امیدوارم تا باشم خبرهای خوب درباره اش بشنوم.

۲ نظر:

  1. من هم بهش تبریک میگم بهترین و زیباترین لحظات رو براتون آرزومندم

    پاسخحذف
  2. ممنون بامیدشادیهای بزرگتربرای همه مردم...

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه