۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

مردگان و زندگان



بی هدف در وبلاگها می گشتم که نوشته جالبی درباره مردگان نظرم را جلب کرد .نوشته بود
چه مهمانان بی دردسری هستند،مردگان...
نه به دستی ظرفی را چرک میکنند
نه به حرفی دلی را آلوده، تنها به شمعی قانع اند
واندکی سکوت
من به این جمله معتقدم که مرده ها از زنده ها بی آزارترند. نه کاری می کنند که ضرر آن شامل حال ما شود و نه حرفی می زنند که به قول نوشته بالا دلی را آلوده کند ساکن با نگاه سرد و سربیشان انتظاری به جز یک یادآوری از خوبیهایشان ندارند که اگر نکردیم توان گلایه وشکایت از ما را نیز ندارند. حالا ما زنده ها از این مردگان می ترسیم و شبها جرات نمی کنیم از جلوی درب قبرستانی گذر کنیم زیرا فکر می کنیم منزل مردگان است. اما همین ما نوعی در میان زندگانی که هر روز با افعال و اعمال و زبانشان به ما گزند می رسانند زندگی می کنیم و از آنها هراسی هم به دل راه نمی دهیم.

۲ نظر:

  1. سلام دوست جون
    کاش میومدی بلاگفا! اینجا هم نمی تونم از آپات خبردار شم هم نظر گذاشتنش سخته!! حال آدمو میگیره!
    واما نظر م:
    عزیز اگه زنده ها هم بی آزار بودن که با مرده فرقی نداشتن!!

    پاسخحذف
  2. بتی جون ممنون از نظرت. یه زمانی تو بلاگفا بودم اونجا چند روزی مشکل داشت اومدم بلاگر. حالا هم به اینجا عادت کردم. راستش امکانات جانبی خوبی داره! هم امنیت بهتری!
    باز هم به سر بزن دوست جون!

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه