۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

پیدا کردن

وسط جمعیتی که به دنبال کتاب هستند گمش می کنم من به دنبال او می گردم چشم می گردانم و نمی بینم. او هم مرا میانه جمعی که کتاب می خرند گم می کند او هم چشم می گرداند و مرا نمی بیند. او به دنبال من می گردد و من به دنبال او. او مرا نمی یابد و من او را. هر دو به یک کار مشغولیم ولی بی نتیجه.
یکباره از ازدحام کاسته می شود او را میانه جمع می بینم مثل من وسط سالن ایستاده است و به سمتی می نگرد که من می نگریستم انگار من بودم که به دنبال او می گردم حالا تازه او را یافتم. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه