۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

تولد سمیه ها

به قول قیصر :


آن روز، روز چندم اردی بهشت

یا چند شنبه بود

نمی دانم

آن روز هر چه بود

از روزهای آخر پاییز

یا آخر زمستان

فرقی نمی کند

زیرا

ما هر دو در بهار

- در یک بهار -

چشم به دنیا گشوده ایم

ما هر دو در یک بهار

چشم به هم دوختیم

آن گاه ناگهان متولد شدیم

و نام تازه ای بر خود گذاشتیم

فرقی نمی کند

آن فصل

- فصلی که می توان متولد شد -

حتما بهار باید باشد 





امروز وسط درسهایی که برای کلاس امروز آماده می کردم موبایلم آلارم داد که دو تا از دوستانم که هر دو اسمشان سمیه هستند امروز متولد شده اند. اولیش  آسوده و دومی رستمی. حالا می بینم دوستانم کار من رو راحت تر کردند می توانم با یک تیر دو نشان بزنم یعنی به هر دوتا آنها یک بار تبریک بگویم. سمیه ها تولدتان مبارک انشا ا... روز گار همیشه به کامتان  باشد.

۲ نظر:

  1. سلام خانوم خانوما، ممنونم كه به ياد تولدم بودي...

    پاسخحذف
  2. سلام به رو گل خودت راستی کدومتون هستید این سمیه یا اون سمیه؟
    وظیفه من بود که یاد دوستان خودم باشم.

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه