۱۳۸۹ خرداد ۳, دوشنبه

فروغ

دوباره کتابفروش دوره گرد بساط کرده بود و این بار مرضیه از او فروغ خرید. آخرین باری که نمایشگاه رفته بودم برای دوستی فروغ خریدم که به علت عجله ای که داشتم من متوجه اشکال در صحافیش نشدم و اینکه نوشته های بر روی جلدش برعکس نوشته داخل آن است. برای همین کتاب را به آن دوست ندادم و برای خودم برداشتم. کتاب  چاپ نا مطلوبی دارد برای همین است که بیچاره در انتهای کتابخانه ما خاک می خورد. امروز که مرضیه دوباره فروغ خرید. کمی فروغ خواند و تازه لطافتهای شعر او را دریافتم. تصمیم دارم هر از گاهی سری به اشعارش بزنم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه