۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

شاهکار فرمها

امروز رفتم پیش حراست باید یک فرم چند صفحه ای را پر می کردم. این فرم شاهکارفرمها بود. حالا چرا میگم آخه بجز سئوالات روتین درباره مشخصات خودم و تحصیلاتم و سوابق کاریم یه سری سئوالات جالب داشت مثلا اسلحه دارم یا نه؟ خودم یا اعضای خانواده عضو گروههای مخالف بوده اند یا نه؟ یا اینکه اعضای خانواده ام مهاجرت کرده اند یا نه؟ یا اصلا سفر خارجی رفته ام یا نه؟ خداییش اگه من ریگی در کفش داشته باشم به نظر شما میام خوداظهاری بکنم و همه رو صادقانه بیان کنم. اگه کسی چنین کاری بکنه واقعا جای تعجب داره و بهتر اون رو برای حفظ و حراست نمونه های خاص در موزه نگهداری کرد چون در هر 6 میلیارد سال فقط یکی پیدا میشه که اینکار رو انجام بده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه