۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۸, شنبه

اولین امتحان

امروز اولین امتحانم را می خواهم بگیرم. امروز معلوم می شود که چه چیزی به دانشجویان یاد داده ام و چقدر اونها مشتاقند که این درس رو بخونند. شاید مثل اونها اضطراب امتحان رو ندارم اما مشتاقم که بدونم نظر دانشجویانم درباره سئوالات امتحانیم  دقیقا چیه؟ با اینکه سعی کردم سئوالات رو آسون طرح کنم ولی من مطمئن هستم بعد از امتحان خیلی از دانشجویان می آیند با من صحبت کنند که استاد این چه سئوالاتی بود که طرح کردی؟ آخه ما هم دانشجو بودیم همیشه از استادهامون توقع داشتیم سئوالات امتحانیشون آب خوردن باشه. حالا امروز می روم و می بینم که چند مرده حلاج هستندو همچنین من هم از این خوان تدریس سر بلند بیرون می آیم یا نه؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه