۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

بررسی یک نظر

هر کسی در زندگی گاهی به انسان پاکدل و امینی نیازمند می‌شود تا مال و وسیله‌ی راز یا مطلب مهمی را نزد او به امانت بسپارد حفظ امانت دیگران، احترام به احساسات پاک انسانی است عموم ادیان مقدس الهی بخصوص اسلام بر تقویت این صفت نیک تأکید فراوان نموده‌اند.
اشتباه کردی که این کار رو انجام دادی .با این کار رسم امانت داری را به جا نیاوردی. پیشنهاد میکنم این پست راحذف نمایید،تا کرامت انسانی محفوظ بماند.
این پست را می خواهم اختصاص بدهم به اولین نظر پست قبل. که به طور کامل در اینجا ذکر کرده ام. امانت داری همانطور که همه می دانیم صفت خوبیست و این صفت خوب را کسی انکار نمی کند. اما آیا انتشارات برگه های امتحانی دانش آموزان و دانشجویان عدم امانتداریست. اگر در اینترنت یک جستجوی ساده کنید به مواردی مانند برگه های امتحانی زیر بر خواهید خورد.

"این برگه متعلق به دانشجویان من نیست و صرفاً عکس تزیینیست."

آیا من و اساتید دیگر با انتشار چنین برگه های خیانت در امانت کرده ایم. دوستدارم به  سئوالات زیر جواب دهید:
1- آیا به نظر شما این گونه نوشته ها امانت است؟
2- فرض کنید صبح زودی بیدار می شوید و جلوی در بچه ای در سبد می بینید. آیا شما بعد از جستجو اولیا کودک آن را به شیرخوارگاه بسپارید خیانت در امانت کرده اید؟
3- آیا التماس نامه های اینچنینی مانند آن کودک سر راهی نیست؟
4- هرچند کودک سر راهی معصوم است اما اگر از دیگران بی مهری ببینید آیا مقصر والدین هستند یا کسی که کودک را یافته و بی مهری کرده؟
5- تعریف امانت چیست آیا این نوشته جزیی از اسرار دانشجویان هستند و امانت محسوب می شوند؟
6- آیا بها دادن به این گونه نوشته ها موجب رسم گریه و زاری به جای درس خواندن نخواهد شد؟
7- آیا پخش انتقاد آمیز اینگونه نوشته موجب دیدن زشتی این عمل نخواهد بود؟
8- آیا پست قبلی نقدی بر زشتی این عمل نبوده است؟
9- آیا پست قبلی من با حذف اسامی باز هم عدم رعایت حفظ اسرار خصوصی بوده است؟
10- آیا بعضی از این نوشته ها حاوی مطالب کذب نیست؟
11- آیا باور مطلب کذب همراهی با دروغگو نیست؟
12- آیا حتی در صورت صادق بودن نوشته بها دادن به اینگونه نوشته ها نشانه امانت داریست؟
13- آیا شما هرگز ایمیلی دریافت نکرده اید که چنین برگه های امتحانی در آن بوده اند آیا شما هرگز آن را به دیگران ارسال نکرده اید؟ اگر ارسال کردید آیا شما هم با ان استاد یا معلم هم داستان نیستید؟
14- آیا بیان این درد دلها اگر بد نیست پس بیان آن در وبلاگ که محلی برای بیان دیدگاه و نظر و گاه درد دل است هم نباید بد باشد؟
15- اگر بیان این درد دلها در برگه که محل پاسخ گویی به سئوالات است بد نیست پس چرا بیان همان درد دلها در یک وبلاگ  مشکلی دارد؟

 شاید فکر کنید که من استاد سخت گیری هستم پس به این سئوالات پاسخ دهید تا من توضیح دهم.

16- اگر استادی داشته باشید که سئوالات مشابه سئوالات کتاب داده باشد شما درباره امتحان او چه نظری دارید؟
17- اگر همه سئوالات امتحانی که داده در کلاس حل شده باشد به خصوص از هفت سئوال دو تا از سئوالات دوبار حل شده باشد.شما درباره او چه نظری دارید؟
18- اگر از هفت سئوال مختارید به یک سئوال پاسخ ندهید باز چه نظری درباره این استاد دارید؟
19- اگر امتحان میان ترم را از پنج نمره به هشت نمره ارتقا دهد فقط به خاطر اینکه نمره دانشجویان  در میان ترم بهتر از پایان ترم بوده حالا نظرتان درباره این استاد چیست؟
20- اگر بدانید دانشجویان این کلاس نظم کلاس را رعایت نمی کردند و حتی یکی از دانشجویان از اول ترم حاضر نبوده و دیگری به جای او می آمده و حاضری می زده و شما بدانید که استاد حتی این بی نظمی را در نظر نگرفته و همه موارد بالا را در امتحان برای این کلاس انجام داده نظرتان در مورد این استاد چیست؟

من این سئوالات را پرسیدم چون همه موارد پنج سئوال بالا برای این کلاس انجام داده ام. راستی به این  دو سئوال تکمیلی هم پاسخ دهید پیشاپیش ممنونم.

21- فرض کنید استادی دو کلاس هم زمان دارد در یک کلاس دانشجویان در ترم قبل با استاد درس پیش نیاز این درس را داشته باشند و در کلاس دیگر اینگونه نبوده است. اگر کلاس اول به راحتی نمره خوب بگیرند و تمام کلاس درس مورد نظر را پاس کنند ولی در کلاس دیگر به سختی می توانند نمره قبولی بگیرند. آیا مشکل از استاد است یا مشکل از دانشجویان است که پیش نیاز مورد نظر را به خوبی مطالعه نکردند یا مشکل از اساتید قبلی که به خاطر همین آه و ناله ها دانشجویان ضعیف را پاس داده اند؟
22- با اینکه من به نوشته ها انتقاد داشتم دانشجویانی را که در نظرم مستحق پاس کردند بوده اند نمره قبولی دادم.  حالا نظرتان درباره من چیست؟

می توانید با توجه به سئوالات بالا به من نمره بدهید. هر سئوال یک نمره دارد دو سئوال را هم می توانید نمره ندهید برای ارفاق به خودم دو سئوال اضافه طرح کرده ام.

موفق و موید باشید.                
در این امتحان می توانید از کتاب نیز استفاده کنید
زمان امتحان: بازه امتحان باز است. .      

۲۵ نظر:

  1. پیش از هر چیزی بگم شیوع هر رفتاری دلیل بر درست بودن و مورد تائید بودن اون نیست اما طی ماده و تبصره هایی میشه اغماز کرد.من هم معتقدم با یک سرچ ساده می شه به راحنی نمونه های زیادی از این برگه ها دید اما معلوم نیست مال کیه و اصلن صحت داره یا نه فقط می شه راجع ب درست یا غلط بودن این کار نظر داد.برگه ای که من از شاگرد شما دیدم فاقد هر گونه ردّی از صاحبش بود و دیگه اینکه فراموش نکنیم که اینجا وبلاگه جایی که همه چیز مجازیه اگر شما این کارو سر کلاستون یا در دنیای واقعیت انجام میدادین به نوعی رسوا کردن به حساب میومد.من خیلی دلم میخواد بدونم دوستی که این کارو زیر سوال بردن کرامت انسانی میدونن در برابر رسوایی ها و فیلم ها و عکس های منتشره از زندگی خصوصی مردم چه موضعه ای دارن؟؟

    پاسخحذف
  2. سلام.فایل ها رو نتونستم بگیرم و اگه برات مقدور بود برام میل کنی خوشحال میشم.
    منم کمابیش این مشکلات رو دارم ولی تا حالا کاری کردمکه بی خرف و حدیث به کارم برسم.من تو جلسه اول همیشه اعلام میکنم که نمره یوخدی و طول ترم پنج تا کوئیز (وقتشو قبلا تعیین میکنم)میگیرم که سه تاش جزئی و دو تاش کلی هست و غیر رسمی هر کوئیز دو نمره پایان ترم رو تشکیل میده.این باعث میشه ختما بخونن و جزئی تصحیح میکنم که زیاد وقتم رو نگیره.خیلی تند سر کلاس جواب بی ادبی رو میدم و شده توهین و تحقیر هم میکنم(خودم آخر اراذل کلاس بودم و خوب بلدم یه دانشجو چجوری ساکت میشه)و یه بار اول و یه بارم آخر کلاس میدم ارشد حضورغیاب کنه و تا دو جلسه غیبت رو میگم مجازین و سه نمره الکی واسه حضور در کلاس نمره میزارم.
    سر جلسه امتحان هیچ تقلبی نمیگیرم و وقتی امتحان تموم شد ورقه اونایی که تقلب کردند رو میرم پاره میکنم و این باعث میشه حتی اگه من هم نباشم دیگه تقلب نشه.
    دو جلسه آخر اعلام میکنم سوالات از همون کوئیز ها مطرح میشه و حسابی حال میکنند و دورم میگردن.
    واقعا باید خنگ بود که با این شرایط افتاد ولی تا حالا یه نفر رو انداختم که یه دختر بود که میخواست از یه راه دیگه مجبورم کنه نمره بدم و سه ماه امیدوارش کردم و با یه هشت بهش درسی دادم که تا آخر عمرش یادش بمونه.

    پاسخحذف
  3. شکی نیست که اگر نامی از صاحب برگه ی امتحانی ذکر نشده باشه، به دلایلی که به طور کامل برشمردین، کارتون در پست قبلی خیانت در امانت نیست اما من معتقد نیستم که با انتشار اینگونه اوراق، کمکی به کسی هم خواهد شد. در حقیقت با اینکار، اسباب تفریح و خنده ی یک عده فراهم میشه. هیچ اثر تربیتی مثبتی در دنیای واقعی در این کار نمی بینم.

    پاسخحذف
  4. مرسی از فایل کلی خندیدم و خوش به حالم شد.به نظر من نیاری به پسورد گذاری نبود و در این مورد شما کاملا جانب احتیاط را رعایت کرده اید.مثل این است که شما بگویید یک راننده تاکسی سر من کلاه گذاشت و همه بگویند چرا این را گفتی و آبرویش را بردی.اصلا با نظراتی که کارتان را اشتباه پنداشته اند موافق نیستم و به نظرم سخنشان کمی خنده دار است :-)(-:
    و اینکه دوستان انتظار دارند از وبلاگ شما مطالب تربیتی یاد بگیرند برایم قابل درک نیست.

    پاسخحذف
  5. اگه شما نام داشجویان را حذف کرده باشید به نظر من هیچ اشکالی ندارد
    این جا اصلن مسئله ای به نام امانت داری مطرح نیست بلکه موضوع رازداری است بسیاری از شغل ها به دلیل جلوگیری از آبروریزی نباید سر های مشتری را فاش کنند چه بسا افشا سر جرم محسوب شود ولی در مورد شما چون نام دانشجویان را حذف کرده اید افشای رازی صورت نگرفته است

    پاسخحذف
  6. من هم همانند چند نظر قبل این نظریه را قبول دارم که در هیچ کجای دنیا اگر نامی به میان نیاد خیانت محسوب نمیشه .در ضمن وقتی برگرو دیدم واقعا بحال این جامعه تاسف خوردم که دانشگاهی که باید محیطی برای تحصیل و در کنارش رشد عقلی و همچنین احترام باشه تبدیل شده به باز کردن راه کسانی که در بچگی بسر میبرند .برداشت شخصی من اینه که دانشجوهای شما زیادی احترام و نرمی دیدند که اینقدر بانمک شدن . و در آخر گرچه شب تاریک است /دل قوی دار/سحر نزدیک است .انشااله که عاقل می شن

    پاسخحذف
  7. سلام
    خسته نباشید

    گفتید که چرا اسم شما رو نبردم. اولا عمدی نبود دوما چرا شما اسم خودتونو تو وبلاگ خودتون هم نمینویسید؟

    به هر حال شعر بسیار زیبایی بود.

    تشکر

    پاسخحذف
  8. بازم سلام و عرض ادب

    شعر بسیار زیبایی بود و البته من نام شاعر رو نمیدونستم و این وبلاگ رو هم تا قبل از این ندیده بودم از جایی دیگه اینو کپی کردم.

    البته قبلا هم این اتفاق افتاده که مثلا مطلبی از جای دیگری استفاده کردیم و بعدها متوجه شدیم که مطلب متعلق به شخص دیگری بوده.

    به هر حال از حسن نیت شما بسیار مشعوف شدم.

    امیدوارم در راهی که قدم بر میدارید موفق و پیروز باشید ان شا الله

    پاسخحذف
  9. می گذارم چند روز دیگر جواب نظرات دوستان عزیز که لطف کردند و نظر گذاشتند رو می گذارم. فکر نکنید نخوندم فرصت بدین تا پاسخ بدم.

    پاسخحذف
  10. با خواندن نظرات فوق شعر زیر به یادم آمد که:
    به دنبال کدامین قصه و افسانه میگردی،دراین بیغوله رد پایی از یاران نمی یابی.چراغ شیخ شد خاموش و این افسانه روشن شد،که درشهر ددان میراثی از انسان نمی یابی.
    ظاهرا تفکرات وحشتناکی بر جامعه و دانشگاه ما حاکم هست.قابل توجه هاشورکه ظاهرا ایشون هم استاد دانشگاه هستندو جمله زیر از نظرش:
    واقعا باید خنگ بود که با این شرایط افتاد ولی تا حالا یه نفر رو انداختم که یه دختر بود که میخواست از یه راه دیگه مجبورم کنه نمره بدم و سه ماه امیدوارش کردم و با یه هشت بهش درسی دادم که تا آخر عمرش یادش بمونه

    پاسخحذف
  11. گلچهره جان
    می دونم که شیوع یه رفتار نشان از درست بودن اون یه رفتار نمی ده! من می خواستم بگم بجز من کسان دیگری نیز این کار رو انجام داده اند. من قبول دارم که در دنیای واقعی اگه این التماس دعاها رو بخونم شاید موجب سر افکندگی دانشجویانم بشه. اما با بیان بدون ذکر جزیات اون و تاکید براین که این رفتار درست نیست شاید اون اثر اخلاقی که می خوام شاید بگیرم. گفتم شاید چون به من ثابت شده که نصیحیت به گوش ادمها دیر فرو میره!

    پاسخحذف
  12. هاشور عزیز
    من با شما در بعضی از موارد اداره کلاس موافق نیستم من قبول دارم که باید در کلاس نظم وجود داشته باشه شاید مشخص کردن کوئیزها طول ترم هم کار حسنه ایست. یا حضور و غیاب. اما سخت گیری در حضور و غیاب را نمی پسندم گه گاه دانشجویان به دلایل مشکلات شخصی نمی توانند در کلاسها شرکت کنند اگر بتوانند نبودن در کلاس را با سعی خود جبران کنند نیاز به این سخت گیری نیست. در واقع کسانی که سر کلاس حاضر نمیشوند غیر مستقیم ضرر می کنند.
    در مورد تقلب نظرم اینه که باید به روی افراد بیاری که تقلب میکنه یعنی با استاد خنگی طرف نیست ولی با شدت عمل شما موافق نیستم من بعد از امتحان به دانشجوم میگم که چه سئوالی رو چطور تقلب کرده گاه در جمع و گاه بطور خصوصی ولی از هستی ساقطش نمی کنم.
    مثل اینکه دوست ناشناس به بند آخر نوشته شما ایرادی داشتند.

    پاسخحذف
  13. علی آقا
    برعکس شما فکر می کنم تاثیرش اونطور که فکر می کنید کم نیست. چون وقتی به دیگران درباره مطلبی می خندید موقعی که می خواهید همون کار رو انجام بدین مواظب هستید که کسی به شما نخنده!
    تاثیر دوربین مخفی بیشتر از میزگردهای علمی و جامعه شناختی درباره بعضی رفتارهاست.

    پاسخحذف
  14. هاشور عزیز
    فکر می کنم در جستجوی نکته اموزنده در این مطلب باشند دور از ذهن نیست چون هر سخن باید هدفی داشته باشد و هدف سخن کسی که در جایگاه ایست که درس می دهد انتظاری که از آن می رود پند آموزیست. من ادعایی ندارم که سخنی که می گویم مفید فایده است ولی این توقع ناشی از شغل ماست.

    پاسخحذف
  15. آقا رضا
    فکر می کنم امانتداری حالت کلیتری از راز داریست به عبارت دیگر رازداری حالت خاصی از امانتداریست.
    ممنون از نظرتون که فکر می کنید که راز دار بودم.

    پاسخحذف
  16. دهدار جونم
    ممنون از همدردیت واقعاً دوست داشتم کسی این قسمت ماجرا رو هم می دید و درکم می کرد که از دست این بچه ها چه می کشم. متاسفانه روز به روز افراد جامعه دیرتر بزرگ میشن که بازتابش رو من می بینم. باز هم ممنون از همدردیت.

    پاسخحذف
  17. دوست عزیز ناشناس
    اگه فکر می کنی دوستان دارای نظریات غلطی هستند اگه امکان داره ما رو هم از تفکرات وحشتناکشون آگاه کنید!
    همچنین اگر دوستی هم فکر رو اینجا نمی یابید لطف می کنید یه تبلیغی برای وبلاگ من بکنید و دوستان هم فکرتون رو دعوت کنید تا اینجا ما با تفکرات غیر همسو هم آشنا بشیم. راستش تا اونجا که من اطلاع دارم هر کس وبلاگی رو مطالعه می کنه که با تفکراتش همسو باشه این هماهنگی در نظرات که شما رو ازار میده به نظر من به خاطر اینه که ادمهای این وبلاگ رو می خونن که از نظر تفکری در یک دسته قرار می گیرند.
    درباره نقدی که به نظر هاشور داشتید من نظری ندارم ایشان را از نظر شما مطلع می کنم.

    پاسخحذف
  18. از نظر تک تک دوستان که وقت گذاشتند و به وبلاگم سر زدند و این موضوع رو به چالش کشیدن چه موافقین و چه مخالفین تشکر می کنم.
    در این بحث چند چیز نادیده انگاشته شد.
    اول اینکه هیچ کس نمره ای از این امتحان به من نداد.
    دوم اینکه هیچ کس به سئوالات یا به تعدادی از سئوالات پاسخ نداد فکر کنم زیاد سئوال طرح کرده بودم شما دیدید خسته میشین جواب ندادید.
    سوم اینکه در بین کسانی که نظر گذاشته بودند خود دانشجویان حضور کمرنگی داشتند با اینکه من از مدیران وبلاگ دانشجویان ریاضی 88 به عنوان دانشجویان دعوت کرده بودم تا در این بحث شرکت کنند و به عنوان یه دانشجو از دیدی دیگر صحبت کنند اما متاسفانه دعوت من رو نادیده گرفتند.
    چهارم اینکه نمی دونم این ناشناس همون ناشناسیه که این پست درباره نظر ایشون بوده یا نه! اگه همون هستند من ازشون توقع بیشتری داشتم تا ابتدا به سئوالات من جواب بدن و بعد به نظر دوستان دیگر هم بها بدن و با این جمله دوستان یکدل نمی بینن و برای جامعه تاسف می خورند رو حداقل جواب و نا کافی می دونم. اما اگه ایشون نیستند منتظر جواب ناشناس اصلی می مونیم.

    پاسخحذف
  19. سلام.معمولا نوشته هام برام مشکل ایجاد میکنه و تندرو بودنم رو انتقال میده ولی شخصا اینطور نیستم جز در موارد خاص.به همه میگم که اگر مشکل خاصی دارید بی کلک و بیرون از کلاس باهام در میان بذارین و بیشتر به دلیل دوره درس خوندن خودم این نحوه حضور غیاب رو در نظر گرفتم و البته به خاطر حضور غیاب نمره یا برخورد نا معقولی نمیکنم و بیشتر از بهونه الکی آوردن بدم میاد.از اینکه رک و راست یکی بهم بگه کلاسات مزخرفه ناراحت نمیشم ولی کسی که چاپلوسی میکنه و دروغ میگه رو شده با زخم زبون تنبیه میکنم.در مورد تقلب هم معمولا فقط جلسه اول این اتفاق میفته و بعدش تقلبی در کار نیست.تو نمره اصلا اذیت نمیکنم و تموم سخت گیریم به خاطر اینه که شده به زور دو کلمه یاد بگیرن و ایمیلایی که بهم میزنن نشون میده این روشم هم باعث علاقه به درس و کلاس و هم نحوه برگزاری داره و خیلیاشون میگن اگه یه روزی جایی درس دادن دقیقا این کار رو میکنن.اصولا کلاسای با مزه ای داریم.به ناشناس هم میگم تنها کاری که میکنم اینه که هیچ کس با استفاده از ابزاری مثل عشوه نخواد حق بقیه رو ضایع کنه و کسی که میخواد فریبم بده و سو استفاده بکنه رو شدید سر کاری میزارم تا تجربه کنه این کارش رو تکرار نکنه.دوستی دارم که تو آزمون مصاحبه دکترا استاد حقش رو به دختری داده بود که موقع ورود چشمک زده بود و الان یدک فروش خودرو شده و بیست سال درس خوندن ÷وچ.ضمنا دوست من دانشگاه امروز هم درست مثل میدون تره بار هست که هر تی÷ آدمی با هر شخصیتی توش ÷یدا میشه.درست مثل مجلس یا مثل دولت.

    پاسخحذف
  20. پرشکوه جان من کلن به عنوان خواننده مشکلی با این کاری که کردین نداشتم.زیاد سخت نگیرین

    پاسخحذف
  21. جناب هاشور خوبه که خودتون هم اقرار میکنید مشکل از استادان است نه دانشجویان و شما هم از قشر اساتید هستین.(بحث رد کردن در آزمون دکترا)
    پس بجای زیر سوال بردن دانشجویان بروید قشر اساتید را اصلاح کنید.من هم دعا میکنم که موفق باشید

    پاسخحذف
  22. هاشور عزیز
    من هم با شما موافقم سخت گیر ترین اساتید در طول تحصیلم تاثیر گذارترین و موثرترینها در زندگی و رشته تحصیلیم بوده اند. من خودم استادهای سخت گیرم را ستایش می کنم و همیشه درباره آنها با احترام صحبت می کنم.
    چون در نظر اولتون سخت گیری رو بدون اغماض دیدم اینگونه برداشتی دلیل مخالفتم با نظر شما بود.
    من هم از کسانی که مشکلات نداشته شون رو برای استاد تعریف می کنن تا نمره بگیرن خوشم نمیاد گاهی یافتن حقیقت از بین این همه دروغ کار سختیه!
    مثل اینکه ناشناس برای نظر شما نظری گذاشته!

    پاسخحذف
  23. گلچهره جون منظورم این نبود که شما مخالفتید چشم سخت نمی گیرم.

    پاسخحذف
  24. مسلم هست که اینطوری که شما فکر میکنید نیست. اول اینکه اینطور عجز و لابه نویسی در برگه های امتحانی، یه کار از پیش فکر شده نیست و به خاطر استیصال ناشی از عدم توانایی در پاسخگویی به سوالات به صورت آنی پیش می آد و در حقیقت یک واکنش عادی هست نه یک کنش از پیش فکر شده. دوم اینکه کسی نگران خندیدن دیگران نیست چرا که نامی از اون طرف برده نمیشه، لذا دلیلی نداره که از بابت تمسخر دیگران نگران باشه. در حقیقت برخی از این آدمها کل مسئله براشون تفریح و شادی هست و از اینکه اینجوری دیگران رو هم بخندونن به خودشون در نهان خودشون افتخار میکنن. مسئله
    آخر هم اینکه اولین بار میشنوم که دوربین مخفی اثر تربیتی داره، دوربین مخفی اگرچه در برخی موارد به نقاط کور فرهنگی جامعه می پردازه، اما اثر خاصی نداره و تنها سرگرمی محسوب میشه در حوزه برنامه سازی سیما. همیشه فرهنگ سازی از دستگاههای فرهنگ ساز در محیطهای فرهنگ سازی اثرگذار هست نه در قالب برنامه های طنز.

    پاسخحذف
  25. شاید من منظورم رو بد رسوندم. در واقع می خواستم بگم از به طنز کشیدن یه مطلب و خندیدن به اون گاه زشتی ها و پلشتیها ی اون مطلب رو می توانیم ببینیم مثل کاریکاتورها و طنزها که گاه از مقالات روز اجتماعی بر روی عامه مردم تاثیر بیشتر دارند!یه آدم کم سواد کاریکاتور یه روزنامه رو می بینه و گاه می فهمه اما حوصله و گاه سواد کافی برای خوندن یه مقاله تحلیلی اجتماعی رو نداره! تبلیغی غیر مستقیم زشتی عملی با خندیدن به اون اثرش بیشتره تا با بیلبردها چند صد متری تبلیغاتی برای همون مطلبه.
    در مورد دوربین مخفی هم منظورم این بود که در بعضی از موارد که رفتار نسنجیده مردم رو هدف قرار می ده خیلی اثر گذاره!
    خودم رو مثال میزنم یه برنامه دوربین مخفی گذاشته بودند و مچ عابرپیاده های که چراغ قرمز رو رعایت نمی کردند می گرفت. من کلی به رفتار بعضی ها خندیدم اما از فردا هر موقع از چراغ قرمز حتی اشتباهی رد می شدم از چنین دوربینی که از من فیلم گرفته باشه احساس ترس و شرمندگی داشتم.
    قبول دارم این نوشته ها اولین بارها از عدم توانایی دانشجویان در نوشتن سئوالات و استیصالشون رخ می داد ولی فراگیری اون نشون میده روش خوبیست برای مظلوم نماییه و ازون از این بابت استفاده میشه و عادت شده و گاه طرف از قبل خودش رو امده می کنه. شاید جیغ زن در مواقع ترس خیلی عادیه اما جیغ زدن از عمد ازار دهنده است.
    قبول دارم که بعضیها از اینکه مایه خنده دیگران باشند خوشحال میشن. ولی همشون نیستند بیشتر شون فکر می کنن به نتیجه می رسند نمره ای عایدشون میشه!

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه