۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

عید فطر

حافظ منشين بی می و معشوق زمانی
کايام گل و ياسمن و عيد صيام است


 سرانجام این ماه تمام شد، عمر دیگه میره. راستی  عید شما مبارک امیدوارم  حس حافظ رو داشته باشید و بخوانید:
گل در بر و می در کف و معشوق به کام است
سلطان جهانم به چنين روز غلام است
گو شمع مياريد در اين جمع که امشب
در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است
امیدوارم از این ماه انچه که باید میآموختیم اندوخته باشیم. در کنار این روز فرخنده متاسفانه من حال مساعدی ندارم نمی دونم به چه علتی دیروز اوضاعم قمر در عقرب بود. اولا که نتونستم روزه بگیرم دوما روده ام به شدت کار می کرد و سوما هر چیزی که خورده بودم گلاب بروتون بالا آوردم. تا اخر شب هم مزاجم زیاد خوب نبود با دل درد خوابم برد. امروز هم که از صبح بیدار شدم با اینکه بهترم ولی باز هم حس مریضی دارم. 
بگذریم از سلامتی جسمانیم. راستش من عید فطر رو خیلی دوست دارم بجز دعوای رویت ماهش که نا دیده می گیرم حتی همون هم تعلیقش جذابیت خاص خودش رو داره. بعد از یک ماه ناهار خوردن لذتی داره که نگو. نمی دونم حس خوشحالی من رو دارید یا نه؟ امیدوارم همین حس رو داشته باشید بهترین روزها را برایتان ارزومندم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه