۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

برگه های دانشجویان من

دیروز رفتم دانشگاه تا نمره های ترم تابستانی را به آموزش بدهم. دانشجویان یکی از کلاسهایم وضعیت وحشتناکی دارند وقتی می گویم وحشتناک شما در یابید مطلب را. با اینکه برای ارفاق به آنها تمام سئوالاتی را که در کلاس حل کرده بودم در امتحان پایان ترم دادم اما دریغ از برگه ای درست حسابی. راستش  دو مورد از سئوالات را در کلاس دوبار حل کرده بودم.

فکر می کنم شما باور نمی کنید که چه برگه هایی بدی به من تحویل داده اند. برای روشن شدن این مطلب در زیر برگه های دانشجویانم را می گذارم تا درک کنید که من چه می گویم. 
برای اینکه به امانتی خیانت نکرده باشم بقیه پست را حذف کردم و آن را در فایل ورد رمز داری گذاشتم دوستانی که می خواهند این برگه ها را رویت کنند در بخش نظرات آدرس ایمیل یا وبلاگ خود را بگذارند تا رمز را در اختیارشان قرار دهم.
برای دانلود فایل ورد اینجا را کلیک کنید.

۱۱ نظر:

  1. هر کسی در زندگی گاهی به انسان پاکدل و امینی نیازمند می‌شود تا مال و وسیله‌ی راز یا مطلب مهمی را نزد او به امانت بسپارد حفظ امانت دیگران، احترام به احساسات پاک انسانی است عموم ادیان مقدس الهی بخصوص اسلام بر تقویت این صفت نیک تأکید فراوان نموده‌اند.
    اشتباه کردی که این کار رو انجام دادی .با این کار رسم امانت داری را به جا نیاوردی. پیشنهاد میکنم این پست راحذف نمایید،تا کرامت انسانی محفوظ بماند.

    پاسخحذف
  2. استاد گناه داره
    با نمره كلاسيي، نيم ترمي چيزي كمكش كن يا حداقل بهش يه پروژه بده كه كسريش رو جبران كنه.
    در ضمن با " فاحشه خانه به روزم "

    پاسخحذف
  3. برای اینکه ارفاق کرده باشم نمره میان ترم که بهتر بود را از پنج نمره به هشت نمره ارتقا دادم. با این وجود من از دانشجویانم راضی نیستم

    پاسخحذف
  4. تا اونجایی که من یادمه این مشکل همیشگی بین استاد دانشجویان بوده است همیشه دانش جویان یا دانش آموزان تنبلند و معلم ها استاد ها ناراحت از این وضع اگه بخوای سخت بگیری بیشتر خودتو اذیت کردی

    پاسخحذف
  5. حق با شماست سعی می کنم با این مشکل کنار بیام اما گاهی ادم کم میاره این از اون مواقع بود.
    بهتر یه نکته ای رو هم بگم که برگه دانشجویان ترم قبل که این ترم با هم باز هم درس داشتند اینقدر خوب بود که بدون احتیاج به هیچ ارفاقی نمره قبولی و حتی نمره بالا گرفته اند.

    پاسخحذف
  6. می تونم حدس بزنم که چه برگه هایی به شما تحویل دادن. شما هم خیلی سخت نگیر، اینها به همین شکلی که میبینی مهمان شما خواهند بود تا از سفره ی کرمتون نمره ای بگیرن و برن. پس بهتره هر چه زدوتر شرشون از سرت کنده بشه.

    پاسخحذف
  7. آنگاه که صبح کیف کوچک را در در روز اول پر از کتاب میکنند گویی تمام سال همان روز است بسیار زیباست و زیباتر از همه اشکهایی که در لابه لای سف نظام جلو بچه ها ریخته می شود .

    پاسخحذف
  8. آنگاه که صبح کیف کوچک را در در روز اول پر از کتاب میکنند گویی تمام سال همان روز است بسیار زیباست و زیباتر از همه اشکهایی که در لابه لای سف نظام جلو بچه ها ریخته می شود .

    پاسخحذف
  9. رمز و بدین ببینیم چه کرده ان این دانشجویان . حالا فایل کو ؟ندیدمش

    پاسخحذف
  10. میگه فایلی برای دانلود موجود نیست.
    راستی مگه اینایی که گذاشتین اسم و فامیل داشتن؟ اگه نداشتن که مساله ای نیست .مگه اینهمه مطلب اینور و اونور از زندگییای خصوصی ادما پخش میشه کسی یاد کرامت انسانی افتاده که گذاشتن عکس یه برگه امتحانی اینکارو بکنه؟؟؟

    پاسخحذف
  11. اینجا چه طوری میشه کامنت خصوصی گذاشت؟

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه