۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

بستن یا نبستن وبلاگ

تازگیها نوشتن برایم آسان نیست احساس می کنم به روال تکرار افتاده ام. تصمیم دارم که دیگر ننویسم تا اینکه موضوع جالبی پیدا کنم تا از این روزمرگی در نوشته هایم برهم. اما ترک عادت موجب مرض است ومن به نوشتن دل بسته ام و نمی دانم بدون نوشتن چه کاری بکنم احساس می کنم مثل کسی خواهم بود که چیزی را گم کرده ام. برای همین نظر سنجی کنار وبلاگم را عوض می کنم و از شما می پرسم آیا ادامه بدهم یا نه؟ نظر دوستان برای ادامه این روال یا تغییر آن در این تصمیم گیری موثر خواهد بود. اگر نظری خاص دارید لطفا در بخش نظرات برایم بگذارید از راهنمایی و هدایتتان پیشاپیش ممنونم.

۱۰ نظر:

  1. salam dooste man,
    be nazaram bloget ro naband va bezar basheh, ama har vaght ehsas kardi matlabi ro heyfeh ke publish nakoni, oonvaght in karo bokon.

    پاسخحذف
  2. هیچ وقت برای خوشحالی کسی ننویس. برای خودت بنویس. برای حرفهایی که آدم به خواهرش هم نمی تونه بگه. ولی کسایی در این دنیا هستن که باید اون حرفها رو بشنون.
    اگه نوشتن نیازته لزومی به نظر خواهی نیست ادامه بده.
    "...چند بارامید بستی و دام برنهادی
    تا دستی یاری دهنده
    کلمه ای مهر آمیز
    نوازشی یا گوشی شنوا به چنگ آری؟
    چند بار دامت را تهی یافتی؟
    از پای منشین
    آماده شو! که دیگر بار و دیگر بار دام باز گستری ..."

    پاسخحذف
  3. hi. man maryamam, man gahi momkone 1 mah too blog nanvisam , amma roozi mirese ke hatman dobare minvisam , 5 sale ke blogamo daram. bazi roza ehsas mikonam ke hatman bayad benecisam bazi vaghta ham faramooshesh mikonam , fekresho nakon , tabieeee.... :-)

    پاسخحذف
  4. اگر نوشتن رو یک عادت ندونیم، اونوقت نوشتن تابع زمان نیست و بیشتر به حال نویسنده و موجودی ذهنش بر میگرده. این مسئله هم تابع نوع نوشته های نویسنده و مطالب مورد نظر وبلاگ هست. یعنی برای روزنوشت معمولا ذهن نویسنده همیشه موجودی خواهد داشت ولی برای کسی که مطالب فلسفی می نویسه، اونوقت شاید روزها طول بکشه که بخواد پست جدیدی بذاره. در کنار همه ی این مسائل، باید به این نکته توجه داشت که وبلاگها، دفترچه های خصوصی نویسنده هاش محسوب میشه لذا نویسنده نباید خیلی به دنبال ذائقه ی خواننده باشه، هر وبلاگی مخاطب خاصی باید داشته باشه و اون مخاطب خاص همیشه نظرشو پیرامون مطالب وبلاگ خواهد گفت.

    پاسخحذف
  5. به درون خودت رجوع کن هیچ کس بهتر از خود شخص نمی تواند از اسرار درون خودش خبر داشته باشد،چناچه دیدی می تونی ادامه بدی پس دیدگاه و موضوعات نوشته ات را تغییر بده تا تغییری در خودت ایجاد بشه و از یکنواختی خلاص شوی واگر دیدی که ادامه دادن برات سخته، برای همیشه نوشتن را کنار بذارید.

    پاسخحذف
  6. be ghole paolo kooelo;benevis vazhe ghodrat darad...ishala hichvaght veblaget baste nashe...

    پاسخحذف
  7. سلام خديجه جان. خوبي؟ من تقريبا هميشه به وبلاگت سر ميزنم. اما هر كاري مي كنم نميشه براي وبلاگت نظر ارسال كنم. وقتي مي خوام نظر بفرستم هميشه سوالهاي عجيب غريبي ميپرسه!مثلا: فلان نمايه رو انتخاب كن و پسورد بده و ...

    به هر حال ميخوام بگم بنويس و باز هم بنويس. چون خاطرات ما بچه هاي تربيت معلم با نوشتنهاي تو جون ميگيره .اين نوشتنهاي تو نميذاره خاطرات پاك بشه. اتفاقي كه داشت قبل از ايجاد وبلاگت ميافتاد...

    با پيامك با الهه در ارتباطم . ميگه دست نوشته هاتو مي خونه و همه اينها يعني يه اتفاق خوب. لطفا تا ميتوني تعداد بيشتري از بچه ها و همكلاسيهاتو در جريان ايجاد وبلاگت بذار. حالا كه حوصله كردي و يك كاري رو كه ماها خلاقيت و حوصله اش رو نداريم داري انجام ميدي ادامه بده...

    برايت آرزوي موفقيت ميكنم.

    لحظه هايت لبريز آرامش باد

    15 تير

    پاسخحذف
  8. حافظ سخن بگوی که برصفحه جهان
    این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

    پاسخحذف
  9. حافظ سخن بگوی که برصفحه جهان
    این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

    شادی

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه