۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

فینال جام جهانی

دیشب فوتبال به نتیجه خودش رسید و اسپانیا جام قهرمانی را برای چهار سال به خانه اش برد. چهار سال بعد هم تیم ها دوباره می آییند بازی می کنند و برای تصاحب جام سعی می کنند امیدوارم که ایران در جام بعدی تماشاچی نباشد. 
حدوداَ یک ماه همه ما سر گرم بودیم و پیش بینی های یک هشت پا را با نتایج واقعی مقایسه می کردیم. بگذریم که هشت پا خوش شانسی بود و پیشگوییهایش درست از آب در آمد.
این پست را به اختتامیه اختصاص دادم چون پستی رو برای افتتاحیه اختصاص داده بودم گفتم حرفم رو به نتیجه برسونم. 

پی نوشت: چند شب پیش محمد شب خانه ما بود و با هم فوتبال نگاه کردیم. حالا من بزرگ شدنش را احساس می کنم زیرا محمد درباره نتایج بازیها نظرات دقیق و جالبی داشت. چند مورد را ذکر می کنم مثلاً می گفت در بازی هلند و اروگوئه هلند برنده بازیست چون هلند تیم قدرتمندیست و برزیل رو برده. نظرش درباره بازی اسپانیا و آلمان این بود که برنده تیم اسپانیاست. محمد طرفدار تیم اسپانیاست. جالبترین اظهار نظرش درباره بازی فینال بود می گفت هلند می بره با اینکه طرفدار تیم اسپانیام. یه نکته جالب دیگه این بود تا وقتی تیم آسیایی در جام جهانی بود محمد طرفدار تیمهای آسیایی بود چون هم قاره ماهستند وقتی حذف شدند طرفدار تیم قاره همسایه ما یعنی اروپا بود. هرگز فکر نمی کردم محمد تماشاچی جام جهانی 2010 باشه خدایش خیلی بزرگ نشده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه