۱۳۸۹ فروردین ۷, شنبه

جمع آوری خاطرا ت اساتید

تصمیم گرفته ام از امروز از هر استادم خاطره ای بنویسم بعدها شاید خاطرات را زیاد کنم اما می خواهم در ابتدا از هریک حداقل یک خاطره را بنویسم. سعی می کنم که خاطرات را کامل و دقیق بیان کنم اگر در بعضی موارد ناقص بیان می شد به خاطر فراموش خاطری و  گذشت زمان است که به بزرگواری خود می بخشید اگر دوستان خاطراتی را که من بیان کردم کامل تر به یاد دارند و یا خاطرات دیگری از استادان ما به خاطر دارند لطف کنند و در بخش نظرات برای من ارسال نمایند پیشاپیش از همکاریشان ممنونم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه