۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

اردوی خوشاکو

طیبه قبلا گفته بود از اردوهایمان بنویس من فکر می کردم چه بنویسم فکر می کردم باید بنویسم  فلان جای خوش آب و هوا رفتیم  و خوش گذشت ختم کلام نامه تمام. تا اینکه امروز توی دفتر خاطراتم یه نیم صفحه از اردو خوشاکو پیدا کردم شاید آن نوشته به اندازه همین یک خط باشد ولی تنها حسنش این است که در همان زمان نوشته شده است و حس آن روز را منتقل می کند. این هم نوشته آن روزگار من:
روز خوبی با بچه ها داشتم با بچه ها رفتم اردو برف و یخ پیست اسکی خوشاکو. آدم برفی درست کردیم یعنی یک لاک پشت یخی خیلی خوشگل شد. آدم برفی ما یکی از پنج آدم برفی اول شد و یک ساک برنده شدم. ولی گذشته از برنده شدن خیلی خوش گذشت. تمام انرژیمان تخلیه شد. دوست دارم بیشتر بنویسم می گذارم برای اتاق.
پیست اسکی خوشاکو
آذربایجان غربی 35 کیلومتری ارومیه
پنج شنبه 3/12/85

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه