۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

طراحی های من

چند وقت بود که وبلاگ نقاشی و عکسم را از دست داده ام تصمیم گرفتم یکسری از نقاشی هایم  را در همین وبلاگ بگذارم. واقعیت این است که من از راه اندازی دوباره وبلاگ عکس و نقاشی پشیمان شده ام. اگر طراحی ها را دوست دارید ببینید روی لینک سمت چپ یعنی  طراحی ها من کلیک کنید.

۱ نظر:

  1. هوووووووووراااااااااااا اولین نظر این ÷ست قذیمی خود خودمم.راستش اصلا فکر نمیکردم که به این حد قشنگ طراحی کنی.من چند سال دوره نوجوانی و جوونیم رو به بچه های هم سن و سال خودم طراحی تدریس میکردم و اولین هنری بود که عاشقش بودم.همیشه میگفتم طرحتون رو ساده و بی زرق و برق اضافی بکشین تا قدرت هنرتون بیشتر به رخ کشیده بشه ولی خودم اکثرا توی طرح هام این کار رو نمیکردم.واقعا دلم سوخت که من تنبل بی فکر و سر به هوا و شلخته هیچ یادگاری از اون دوران نه از خطاطی نه از نقاشی نه از اسباب بازیا و عکسام نیگه نداشتم.بی اجازه عکسها رو ذخیره کردم و بی تعارف یه حس خیلی خوب از توع درگیری با خاطرات سراغم اومد.عاشق عکس اون ÷یر زن چادری شدم.واقعا کیف کردم آفررررررررررررررین.

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه