۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

اینترنت در ایران

پریروز که رفته بودم خط ADSL رو تمدید کنم با واقعیتی خنده دار و شاید ناراحت کننده روبرو شدم.
 (بقیه نوشته در خواندن مطالب دیگر)



موقع تمدید به من گفتند که نمی تونم ADSL 256  بگیرم چون قانون عوض شده و این خطوط رو فقط به کسانی که کارت نظام پزشکی یا نظام مهندسی یا جواز کسب یا کارت دانشجویی! دارند فقط داده میشه! درست اینکه برای گرفتنش من مشکلی ندارم اما واقعیت این است که در ممالک دیگر سعی می کنند که اینترنت رو هر چه پر سرعت تر در خدمت افراد قرار بدن! اما در اینجا برای دریافت اینترنتی که سرعتش آنقدرها که حضرات محاسبه می کنند بالا هم نیست باید دارای موقعیت اجتماعی خاصی باشی! شاید تازه متوجه شدن که اینترنت چیز زیاد خوبی نیست و باید از دسترس اطفال دور باشه!
راستش چند روز قبل که به وبلاگهای دیگران سر می زدم اتفاقی به وبلاگی بر خوردم که نویسنده اش یک دانشجوی دکترا ایرانی در آمریکا بود اون نوشته بود که روزهای اول از سرعت اینترنت شگفت زده شده بودم برای همین چند روز اول ورودش فقط فایلهای مختلف دانلود می کرده! حالا این حرف رو داشته باشید با وضعیت خنده دار اینترنت در ایرانو قانون جدیدش!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه