۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

روز مهندس

مهندس فلکی راه دیر شش جهتی
چنان ببست که ره نیست زیر دیر مغاک
این شعر حافظ به مهندسان امروزی ربطی نداره هرچند ربطی نداره ولی کلمه مهندس که داره. امروز روز مهندسه برای همین به همه مهندسها به خصوص به این دو تا مهندس خونه ما تبریک میگم امیدوارم همیشه خوب و خوش و خرم زندگی کنند. برای  همه مهندسها موفقیت آرزو دارم.
پی نوشت: شما هم مثل من فکر می کنید آدمهای که شغلهای مشابه دارند شبیه هم هستند؟ من به این نتیجه رسیدم شغل آدمها اونها رو شبیه می کنه به خصوص در اخلاق. 

۲ نظر:

  1. تو اين مملكت فقط مهندسي و پزشكي اصالت داره . انگار بقيه علافن. پدر و مادرم هميشه آرزو داشتند مهندس يا دكتر بشم. يكي شبيه سه برادر و دو خواهرم. الانم ميگن حيف كردي خودتو رفت. حيف.........

    پاسخحذف
  2. شاید همه بچه از کودکی می خوان دکتر بشن یا مهندس یا پلیس و خلبان و پرستار و خانم معلم. اما این ربطی ندارد به علافی بقیه. از طرف دیگه پدر و مادرها دوست دارند که بچه هاشون اونی بشن که خودشون نشدن یا آرزو داشتند بشن.
    اما واقعا هر کسی در هر رشته ای موفق باشه کارش درسته حتی اگه رفتگر باشه یا عمله آدم باید بتونه در کاری که می کنه متفاوت باشه تک باشه مهم نیست چی کاره است مهم اینه که موفقه یا نه خاصه یا نه! امیدوارم شما حس کنید موفقید حتی اگه مهندس نیستید.

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه