۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

آن شد که نباید می شد.


آن اتفاقی که نباید می افتاد افتاد وبلاگرم از دسترسم خارج شده ! حالا وبلاگی دارم که مردم کشورم و از آن مهمتر نویسنده آن که من باشم به آن  دسترسی ندارند. به امید رفع فیل.تر!
-------------------------------------------------------------------------------
دیروز که این پست را نوشتم حالم اینقدر گرفته نبود ولی حالا شده ام مثل معتادی که مواد بهش نرسیده و از خماری می ناله. نمی تونم به راحتی برم گوگل ریدر نوشته دوستانم رو بخونم نمی تونم چیزی که نوشتم رو بخونم. 
یکی به یه معتاد به وبلاگ نویسی کمک کنه!
تا رفع فیلتر در این آدرس می نویسم.
http://parshkooh.persianblog.ir/

۲ نظر:

  1. کلا مرگ خوب است اما واسه همسایه . مهم این است که اقایان بستن اینترنت در مصر را محکوم کنند و بگویند جوانان اگاهاند و با این کارها نمیشود جلوی اگاهی را گرفت یکی نیست بهشان بگوید داداش...اخوی تو که لالایی بلدی چرا اون بالاش رو نمیزارم زیر سر مبارک تا خوابت ببرد:(
    تا تقی میخوره به توقی فاتحه اینترنت رو میخونند اما نور رانمیشود منحرف کرد اگر نور را هم منحرف کنی نتیجه اش تاریکی است و سیاهچاله!

    پاسخحذف
  2. پس موج قیلترینگ به شما هم رسیده؟ به هر حال همیشه باید برای اتفاقات غیر قانونی از طرف نهادهای قانونی با توجیهات قانونی آماده بود.

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه