۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

جواب نظر دوست گرامی

امروز یه نظر توهین آمیز زیر یکی از پستهای قدیمیم گذاشته بودند. این پست  خاطره ای از جشن فارغ التحصیلی بود و در انتهای همون پست نظرسنجی که اون روز صورت گرفته بود رو آوردم. این نظر سنجی به کمک چندتا از بچه ها در روز فارغ التحصیلی تهیه و به همه افراد شرکت کننده داده شده بود و هر شخص نظر شخصی خودش رو اورده بود و با کمک همون گروهی که این نظرسنجی رو تهیه کرده بودند آرا جمع آوری شد. اون نظر سنجی فقط یه شوخی دانشجویی بود که به کمک یه عده از دوستان ترتیب داده شده بود. در انتهای جلسه هم نتیجه به صورت علنی قرائت شده آوردن این لیست فقط یاد آوری اون خاطره و شوخی بود و اصلاً قصد توهین به کسی رو نداشتم حتی وقتی می خواستم اون لیست رو در اون پست بگذارم از تردیدم در این رابطه با یکی از دوستان صحبت کرده بودم و او هم تاکید کرده بود که این فقط باعث یاد آوری خاطره ها می شه و جز یک شوخی دانشجویی چیز دیگه ای نیست. اما امروز با دیدن اون نظر تصمیم به حذف کامل اون پست و احترام به نظر دوست ناشناسم گرفتم و همین جا لازم می بینم که از ایشان و همه دوستان که احساس توهین به خودشون در اون پست شده عذر خواهی کنم. لازم به توضیح هست که حتی نام خودم هم در این جدول به عنوان خرخوانترین ذکر شده بود که اینگونه نبود. در مورد بقیه دوستان هم همین گونه است اون لیست به نظرم فقط نشان دهنده نشاط دانشجویی بود. اما در هر صورت از دوستی که از این بابت دلگیر شده دلجویی و عذر خواهی می نماییم ولی گلایه ای از این دوست گران قدر دارم که به احتمال قوی از دوستان دوره دانشجویی ما هستند راستش این نحوه انتقاد واقعاً سزاوار نیست امیدوارم  در لحظات خشم تصمیمات بهتری اتخاذ نمایید آرزومندم هر کجاهستید از دست ما دلگیر نباشید.
آرزوی موفقیت و کامروایی را برای شما دارم.
امیدوارم دوباره به اینجا سر بزنید و نتیجه انتقادتان رو ببینید از زیارت مجدد شما خوشحال خواهم شد.

۲ نظر:

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه