۱۳۸۸ مهر ۱۰, جمعه

دلخوری

نمی دانم یا من تازگی ها بی حوصله شده ام یا نه دنیا کند پیش می رود. وقتی توی سایت ها می گردم که خبر بگیرم می بینم که الحمدا... خبری نبوده خوب است که بلایی سرمان نیامده اما از اینکه هیچ اتفاق هم نمی افتد هم دلخورم. می روم ایمیلم را چک کنم می بینم پیغامی ندارم جز خبرهای وب سایتهای خبری و دوستانم خبری از ما نمی گیرند می روم وبلاگ دوستان آنها هم به روز نکرده اند پس خدا رو شکر خبری نبوده است به وبلاگ خودم سر می زنم یا کسی نظری نگذاشته یا کسانی هستند که من نمی شناسم. نمی دانم تازگی دل نازک شده ام یا برعکس اشکال از دنیا ست. بگذریم اگر دوستی هستی و این وبلاگ را می خوانی زیاد حرفم را به دل نگیر اتفاق است پیش می آید.

۱ نظر:

  1. سلام برعکس من همیشه از این همه مطلبی که می ذاری شگفت زده می شم.
    از آذر پرسیده بودی یکشنبه گذشته مامان شده ولی نی نیش مریضه و تو آی سی یو نوزادانه. براش دعا کن لطفا با اون قلبت که از جواهره
    :)
    ببخش اگه بدخبرم :(

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه