۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه

آرزو آزادی برای تو

گفتم: "تولد تولد تولدت مبارک"
و گفت:"دعا کن برایم دعای تو خوب است."
وگفتم:"بیا تا نترسی از این شهر هایی که خاک سیاشان چراگاه جرثقیل است."
و گفت:"چرا من نترسم"
برایش سرودم:
که دنیا فقط چیزهای که من دیده ام نیست  بد نیست
تو باید ببینی 
روزهای که من نیستم
پر از طعم آزادی و طعم گیلاس 
پر از شاخه  گلها در دست مردم
پر از خنده لبخند  و شادی
نه آن چیزهای که من دیده ام
یعنی گاز اشک آور بزنند
تا که مردم  بخندند.
دوستت دارم از دور 
تو بیا تا بجای همه ما زندگانی را با طعم آزادی ببینی زیبا"

برای "کوچک آذر"

۲ نظر:

  1. بسیاااااااااااااااار زیبا.
    لذت بردم
    به امید شفای کامل همه بچه های بیمار و مریض نشدن همه بچه های سالم.

    پاسخحذف
  2. به به... گراز چشم دوری به دل حاضری...

    پاسخحذف

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه