۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

بهترین اتفاق

"بهترین چیز زمانی اتفاق می افتد که انتظارش را نداری "
مارکز

امروز هم سری به وبلاگم زدم. قبل از نوشتن حتما سری به آمارهای وبلاگ هم سر می زنم تا ببینم که چه کسی به وبلاگم سرزده است. امروز  دیدم کسی به دنبال اسم مژگان سید هاشمی بوده که به یکی از صفحات وبلاگم آمده انتظار نداشتم اون شخصی که دنبال مژگان می گشت  الناز باشه. از یافتن دوباره الناز خوشحالم و به قول خودش اتفاق وقتی می افته که انتظارش رو نداری. ولی متاسفانه بجز اون پیغام چیز دیگری گیرم نیومد. دوست دارم اگه الناز دوباره سری به من زد آدرسی از خودش برام بگذاره تا بتونم توی دنیایی اینترنت من هم یه احوال پرسی ازش بکنم و اگه وبلاگ داره گه گاه به وبلاگش برم و از ندیدن دوستانی مثل اون ابراز دلتنگی کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه