۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

شعر : این روز ها آنقدر

این روز ها
حجم تو آنقدر بزرگ است
که حتی اگر یک قدم ازخویش دور تر شوم
حتما به تو برخورد می کنم

این روزها آنقدر تو
دل نازکی
که تا حرفی از دهان من در نیامده
تو دلگیر می شوی

این روزها آنقدر
جامه تو بلند است
که ناخودآگاه آن لگد می کنم

این روزها آنقدر
زور تو کم شده است
که باور نمی کنی

و این روزها آنقدر من رعایت
احوالت را کرده ام که نگو

لطفا این روزها
به خاطر من نه
به خاطر تو
حرفی نزن که روزگار بگردد

آنوقت دیگر نه من من هستم
نه تو تو.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه