۱۳۸۸ آبان ۲۴, یکشنبه

تولد آبان زادها

""هرچند مهر به پایان رسید
اما ما همه آبان زادیم."

تولد من وخواهرهایم فکر می کنم با همه تولدها فرق می کند زیرا خواهرهای را سراغ ندارند که تولدشان فقط در بازه 4 روز باشد و این توامان بودن تولدها ما موجب می شد که تولد هر سه ما را در یک روز جشن بگیریم. برای همین از این سابقه تاریخی و خانوادگی استفاده می کنم و به جای دو پست دیگر گذاشتن یک جا تولد مریم را که دو روز دیگر و تولد مرضیه که سه روز دیگر و تولد خودم که شش روز دیگر است را یکجا با هم گرامی می دارم. چه کنیم ما همه آبان زادیم. واقعیت این است که سپیده هم آبانی است و برتری عددی با آبانی ها در خانه ما حکم فرماست. حالا وقت خوبیست به همه آبانی ها یکجا وباهم تبریک بگویم و برایشان آرزوی موفقیت و سر بلندی و سر سبزی می کنم.

به امید روزگاری سبز.

۲ نظر:

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه