۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

تولد فهیمه

"زندگی چیزی نیست، که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود."

یادم نمی رود روزی را که تولدت بود ومن در اتاق را بستم و در سالن مطالعه خوابگاه نشستم تا کادو تولدت را بپیچم و تو ساعتها پشت در ماندی و من شرمنده شدم چون تو می دانستی من کجایم و چه می کنم اما برای اینکه فکر کنم که می توانم سورپرایزت کنم به روی من نیاوردی. آن روزها روزگاری نیست که سر طاقچه عادت از یاد تو و من برود امروز از آن روز شاید پنج سال می گذرد. نمی دانم بازهم آیا می توانم سورپرایزت کنم یا نه؟!

فهیمه جان تولدت مبارک!

برای دوستم فهیمه نصیری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در صورتیکه می خواهید نظر بگذارید باید از منوی نمایه گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. می توانید گزینه نام و ادرس اینترنتی برای ثبت نام و ادرس وبلاگتان انتخاب کنید و یا با انتخاب google از ID جی میل خود استفاده کنید یا با انتخاب ناشناس بدون نام نظر بگذارید. از نظرات شما استقبال می کنم و ممنون از توجه و لطفتان.
پرشکوه